torsdag 30. september 2010

Elendig natt og travel dag...zzzzzz

Torsdag 30.9.10. For ei natt...jeg har våkna ca hver time og hver gang har jeg vært gjennomvåt av svette...fra 6 til 6.30 kikka jeg bare på klokka og fant ut at nå var jeg så lei at jeg like godt kunne stå opp og hoppe i dusjen..av med alt på senga,dyne og pute ut på snora...kan tro naboene synes jeg er ei ordentlig husmor som har sengetøyet sitt hengende ute nesten hver eneste dag...hihi...de skulle bare visst...

Jeg fant ut en ting til i går da jeg var på kreftpoliklinikken......Den siste måneden har jeg vært så sulten og knaskesjuk... Jeg begynte med Medrol pga smertene fra ødemet i ryggmargen den 30.8.10.. To av bivirkningene er økt lyst på mat og knask(og jeg gikk på medisiner fra før av som også har den bivirkningen)...for sikkerhets skyld gis også Medrol til pasienter med dårlig matlyst...

Jadddaaa...var det noe jeg ikke trengte så var det noe sånt..Jeg har vært helt despo foran diverse skap,inkludert kjøleskapet,så nå kutter jeg den ut så får jeg heller se hva som skjer uten når det gjelder smertene..to-tre kilo opp er nok..nå skal de av igjen....!!!

8.45...ungene er gått på skolen og jeg skal avgårde til Åkrahamn og hente vår nye bil.. turen bort går så det koster...2t og 15 minutt...rett ombord på ferja på Mortavika og fremme på Åkra 11.00.. Men før jeg kommer meg derfra igjen har det gått 3 timer og jeg havner rett inn i rushkjøringa,må vente på ferja og er dautrøtt og sliter fælt med å holde meg våken..jaja..kom meg hjem igjen i live denne gangen også...
Vår nye bil...Mazda 6,2.0 D

Først ei dårlig natt og så på farta resten av dagen...hmmm..kommer hjem 17.00,sender småfrøkna på S-klubb,kaster meg i senga for å få kvilt en liten time,så er det avgårde på foreldremøte klokka 19..pustpes..hvorfor skal alt skje på samme dagen da...????...håper det blir ei god natt nå da...

3 kommentarer:

  1. Kjære Synni
    Gratla med ny bil :D Knallflott.
    Trist at resultatet ikke ble som forventet :klem:
    Ser du har det travelt, vær så snill å hyl ut om jeg kan hjelpe med noe, for det er desverre det eneste jeg kan gjøre.

    Klem fra Anita :)

    SvarSlett
  2. Gratulere med ny bil !
    Energien din er det visst ikke noe å si på. Det er full rulle fra morgen til kveld og det er jo bra.
    Ha en fin dag
    hilsen Bente

    SvarSlett
  3. Hei Anita! Uvant med "liten" bil igjen....følte meg som i en sardinboks,som var uvanlig lett å styre og kjøre(og denne bilen er med gir,ikke automat...)...jaja...sånn er det å gå fra en stor amerikaner til en liten japse(er ikke M det??)... takk for tilbud om hjelp..skal huske..men det er jo typisk at alt skal skje når OB er i Nordsjøen,men det går stort sett greit...lørdag er det dugnad for speidern til ungene med bilettsalg på Forus travbane fra 11.30 til 18.00...og OB er selvfølgelig ute.. Klem

    Hei Bente. Takktakk! Joda,energien er stort sett på plass,men jeg kjenner at sånne dagslange prosjekt ikke er helt for meg lenger...og etter ei så dårlig natt blir jeg ikke mer opplagt..det er jo typisk med dårlig søvn når man skulle hatt en god natt....samme skjedde jo før klasseturen..jaja...

    God helg til dere begge!! Nyt den!!

    SvarSlett