onsdag 29. september 2010

Fæl drøm...og elendig resultat på siste skjelettscintografi...

Onsdag 29.9.10. Huff for ei natt og for en drømmeopplevelse....er det virkeligheten som spøker i hodet mitt...???? Jeg drømte at jeg var forlatt og døende...jeg lå alene og var så tørst,så tørst og jeg klarte heller ikke å puste gjennom nesen,så munnen ble bare tørrere og tørrere... Tunga lå klistret fast i munnen,men ingen kom og hjalp meg..jeg lå helt alene..ingen hjelp å få...

Slik drømte jeg i evigheter...helt til jeg(endelig)våknet og var så tett i nesen og tørr i munnen at både tenner,tunge og munnhule var helt inntørket...ikke rart jeg hadde mareritt...det var jo virkeligheten...det måtte tre runder til med nesespray før nesen endelig hadde frie luftveier...og heldigvis er ikke vanflaska langt unna heller...huff....

Etter at ungene dro på skolen var det min tur på badet..skal være på Kreftpoliklinikken klokka 10,så det er bare å hive seg rundt... Zometaen gikk greit som vanlig,blodprøvene var også fine..bare LD-en som er forhøyet igjen..

Jeg får kopi av resultatene fra skjelettscintigrafien også..her er sammenligningsgrunnlag fra mai 2009... Desverre er de ikke helt som jeg hadde håpet... det er en betydelig økning av metastaser...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar