mandag 27. september 2010

Ny,flott høst-mandag!

Mandag 27.9.10. Opp og hopp etter ei urolig natt med dyne-og pute-snuing fire ganger pga svetting...siste gang var klokka seks..grrr...6.45 krøp jeg under dyna til gubben...der var det både tørt og varmt...men akk....klokka 7 ringer vekkerklokka så da var det bare å stå opp...jaja..en flott høstdag møter oss i vinduene..sol og blå,kald himmel...

Skulle egentlig gått på trening i dag,men siden gubben reiser off-shore i morgen blir det trening i morgen i steden... Jeg har nok av husarbeid å gjøre og litt utadørs så det får bli en være-hjemme-med-gubben-dag isteden...

Jeg springer litt fra det ene til det andre,men det er samme leksa etter hver arbeidsoppgave...skifte klær fra innerst til ytterst...kan ikke engang sope gata for løv mens gubben klipper hekken uten at svetten siler...og ikke prøv dere på den at jeg har dårlig kondis...det er ikke årsaken,nei...

Tror snart jeg må gjøre alvor når det gjelder å prøve med endring av medisiner... Jeg har snart kuttet ned på Paracet fra 1g x 4 til 500 mg morgen og kveld...men det har ikke blitt bedre av det... spørs nok om jeg ikke må gå med på å bytte ut OxyContin med en annen type morfin...hvor lite jeg enn vil...men jeg går jo på mange typer medisin som har svetting som bivirkning....skit og lort...

2 kommentarer:

  1. Hei Synni!
    Jeg tar av meg hatten for deg... For et pågangsmot og styrke du har. Er inne på siden din nesten hver dag, og må si jeg er full av beundring. Håper du får bukt med den plagsomme svettinga. Ønsker deg og dine mange fine høstdager.
    Klem fra ukjent kvinne

    SvarSlett
  2. Hei,ukjent kvinne! Beklager litt sent svar..Takk for gode ord...men jeg er nok stygt redd for at jeg må leve med svettinga.. Jeg har jo både fjernet eggstokkene og går på antiøstrogen-behandling,pluss medisiner med svette som bivirkning....så det ser ikke lovende ut..Og jeg gleder meg over flotte høstdager...hver eneste en,men nå ser det ut for at det er over for denne gang...God helg til deg og dine..

    SvarSlett