tirsdag 27. desember 2011

1.juledag...

Søndag 25.12.11 ...1.juledag...jeg var ikke oppe før klokka var 10 i dag,da hadde alle de andre stått opp...siden vi var så seint i seng trengte jeg de timene...vi hadde en sein julefrokost før besøket vårt måtte begynne å pakke for å reise videre i 12-tida...

...de skal på besøk til Storesøsters pappa på julemiddag før de drar hjemover om kvelden...Storebror ble også med,så det ble ganske i tomt i stua da de dro...det merkes godt at halvparten forsvant...det har vært kjempekos å ha dem her,det må ikke bli lenge til vi ses igjen...

...vi skal på middag til foreldrene til min mann i dag og skal jeg være ærlig så må jeg spa frem en stor dose viljestyrke for å finne overskudd til dette...jeg kjenner på kroppen nå at det er snart behov for å slappe av,ikke gjøre noen verdens ting...jeg må rett og slett si at jeg er temmelig sliten...

...men jeg må jo si at det er jo ikke så rart når jeg har hatt eneansvaret for alt som har med jul å gjøre...det kjennes...men jeg kunne aldri i verden utelatt noe av det jeg og ungene har gjort...er det jul,så er det jul...sånn er det med den saken...

...etter noen koselige timer med masse god mat var vi hjemme igjen...da var det godt å sette seg i sofaen og vite at i mårra har jeg HELT fri...

...klokka 20.30 var jeg klar for senga....da hadde jeg tynt meg i minst en time...jeg prøvde å lese noen sider,men etter å ha lest det samme om igjen flere ganger slukket jeg lyset kl 21.00 og sovna på flekken...zzzz...
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar