torsdag 29. desember 2011

På tide å begynne å gjøre noe igjen...eller???...

Tirsdag 27.12.11 ...ingen vekkerklokke i dag heller,så jeg stod opp da jeg våkna sjøl...jaja...om det var slappavdag i går,så må jeg nok gjøre litt i dag...

...etter at den hersens sola beæra oss med sitt nærvær på mårran så jeg at det trengtes en alvorlig runde med støvsuger og støvklut...det var grått her og hybelkaniner der...akkja,det er bare å sette i gang,de og det forsvinner ikke av seg sjøl...jaja...

...mannen min må ut et ærend og på hjemveien skal han kjøpe pult og kontorstol til Broremann også..han vil ha sånn som lillesøster har...i mellomtiden må Broremann rydde litt plass på rommet til pulten sin...sa jeg at Broremann måtte??...??...nei,her må mamma trø til som vanlig skal det bli noe futt i ryddinga...

...noen timer senere var huset presentabelt igjen og rommet til Broremann hadde fått plass til pult og kontorstol...godt med det som er gjort,ikke sant??...jaja,da er det vel på tide for meg å skifte klær igjen da etter noen runder med støvsugeren...som vanlig...

...Broremann var kjempefornøyd med en god plass(pulten) å bygge lego på..men han skal jo også ha pc på pulten og han fikk også høytalere til å koble til pc-en av Storebror til jul(Småfrøkna fikk før jul),så det blir nok guff i veggene her etterhvert...akkja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar