torsdag 29. desember 2011

Så lenge hadde jeg fri fra de hvite frakkene...

Onsdag 28.12.11 ...huffåhuff...jeg måtte ha ringeklokka på i dag...nå er det slutt på fre`a...jeg skal være på legesenteret klokka 9.40 i dag....nå er det på`n igjen med det månedlige...hmmm...hihi...jajja...seila opp foran senteret 5 over halv 10,i god tid...

...jeg fikk tatt blodprøvene først,så var det ut på gangen igjen for å vente...det gikk 5 minutt,så ble jeg ropt inn på skiftestua...jeg skal ha de berømmelige Faslodex-sprøytene,så da er det å gå med vonde rompeskalker ei uke og to etterpå...kan prøve det den som vil...5 ml seig væske i hver skalk....akkja..

...med det samme jeg lå her på benken fikk jeg henne til å ta de 4 stingene i skallen,så var det også gjort...måtte lure i speilet etterpå,så ikke så verst ut...

...etterpå tok jeg meg ei stripe på M44 for å myse litt på salg og nye varer...jeg hadde funnet 2 kjoler i et ukeblad som Vivike hadde,som jeg skulle se på,men bladet var fra november så jeg var spent på om de hadde dem enda...

...den ene hadde de,kongeblå og svart velour,og på salg,altså halv pris,så den var jeg heldig med...men en rød som jeg også hadde lyst på hadde de selvfølgelig ikke mer igjen av...jaja...1 av 2 er jo ikke så verst da...

...jeg fant en fin genser også,men klarte ikke å bestemme hvilken farge jeg skulle ha,så jeg tok like godt begge to...

...det var godt med en kvil da jeg kom hjem igjen og etterpå måtte vi mekke bingen til Gissebassen,dakar...nå var det på tide..skulle egentlig tatt den på lillejuleaften,men kom aldri så langt,men nå er han såååå fornøyd atte...og nå er det snart NATTI!

2 kommentarer:

  1. Hei Synni,
    hvis du er veldig sugen på den røde kjolen kan jeg se etter den for deg her i Oslo-området og sende den til deg hvis du vil! ...Eller høre om butikken kan sende til din lokale Vivikes...

    Beste hilsen, Merete

    SvarSlett
  2. Hei Merete. Litt seint nå,takker for tilbudet,men jeg får nøye meg med en av to tror jeg...de må prøves og det er ikke alltid den størrelsen jeg vanligvis bruker passer,så det blir vel bare kluss..
    Ellers takk for tilbudet!!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett