fredag 13. januar 2012

Å du svett,å du gru...

Onsdag 11.1.12 ...forferdelig så vanskelig det er å komme seg opp om mårran...dautrøtt når klokka ringer og det er såvidt jeg orker å mege kroppen ut av senga og sette i gang med frokost osv...akkja...det kommer seg vel etterhvert..vi er jo inne i den verste mørketida...satser på at det er det som er årsaken...

...aktivitetene sånn alikavel for tida her i huset er å få opp nye,hvite persienner...utrolig deilig å få vekk de mørke,det er stor forskjell...mens mannen tar seg av den jobben driver jeg med å måke ut siste rest av jul og vaske vinduer og alle rom før de reine teppene,håndklærne og gardinene skal på plass...

...jeg blir så vanvittig irritert,fremdeles,av å ikke kunne gjøre en skit uten av svetten siler...det er SÅ frustrerende å bli gjennomblaut uansett,bare jeg begynner å gjøre noe som betyr økt aktivitet og bevegelse av kroppen..

...jeg var gjennomvåt fra topp til tå da jeg la meg for å kvile...håret var gjennomvått...hadde fremdeles ikke tørket da jeg sto opp igjen...AKKJA!!! sier jeg for n-te gang...bare prøv det den som vil...snakke meg om å bli frista til å bedrive et mega passivt liv her hjemme...å gå på trening er greit nok,de er jeg ikke alene om å svette...men HER!????!...jeg kunne SPY!!...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar