fredag 13. januar 2012

Vaskevaskevaske..jaja...

Torsdag 12.1.12 ...stilig dato i dag...hihi...har sansen for sånt,jeg...jaja,det var jo bare et sidesprang da,sånn på mårran...ungene avgårde på skolen,hva skal jeg finne på i dag,tro...???...

...jeg er langt fra arbeidsløs,så det er bare å sette i gang...terrassedører og vinduer ble vasket på begge sider,fantastisk så lyst det ble..hihi...og nissen som har stått på døra og har prøvt å komme inn ble kasta på nasen utover terrasseplatten..velkommen tilbake om 10 mndr eller noe der omkring...


...nå er det siste innspurt i å fjerne alle spor etter jul,men det dukker stadig opp småting,som 3 smånisser på kjøleskapsdøra f eks,men nå tror jeg snart at jeg er i mål på det området...nå er det vel snart på tide å få lagt opp de nye stuegardinene,må bare bestemme meg om jeg skal lime dem opp eller ta i bruk den nye symaskina...

...mannen min har siste runde med å montere hvite persienner både i denne stua og kjellerstua...jeg er  megafornøyd med det skiftet...og attpåtil var de tilfeldigvis til halv pris den dagen jeg hamstra 11 stk...det er lov å ha flaks...

...jeg føler meg veldig vårstemt,så nå tar jeg den rundvasken(vårvasken) jeg ikke tok til jul...begynte med toalettet i 1.etasje...det ble skrubba fra topp til tå(les hele rommet,ikke bare doen),og rene gardiner og domatte kom på plass...jepp,da var jeg ferdig i det rommet...

...da jeg stod opp etter middagskvilen(hadde veeldig vondt i magen da jeg la meg..) var jeg langt ifra god,så jeg gikk fra senga til sofaen og ble liggende der til en time før leggetid,elendig og med kokende kinn...men det gikk da over,og godt var det...må ha vært et kreftisk tilfelle..hihi..nytt ord...grei årsakskasse å legge uidentifisiserte tilfeller...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar