tirsdag 10. januar 2012

Ny uke,ny muligheter og nye gardiner er på gang..

Mandag 9.1.12 ...mandag igjen,og jeg har sovet med ei arm på utsida av dyna så den var gjennomkald...brrr...men det er bare å komme seg ut av dyna...fysio 9.15 i dag,6 uker siden sist...skal bli deilig å få knadd den stive nakke min litt...

...etter en deilig god halvtime på benken var jeg klar for å levere bøker,kjøpe lynlim for å få reparert litt julepynt som har mistet en fot eller et øre,kjøpe ny symaskin og raide Jysk-butikkene for hvite aluminiumspersienner...

...nå er jeg lei av de mørke i tre som vi har nå...er lei av alt det mørke...er det årstiden eller er det fordi vi blir eldre og får dårligere syn som gjør at vi vil ha alt lysere??...noen lesere som har meninger om det??...

...først dro jeg til Jysk på Sandnes,men de hadde ikke nok,så da var det Forus neste for å få alle jeg skulle ha...fant også velour-rull som jeg skal bruke til duker,som matcher de nye gardinene helt...fant jo heller ikke puter,men nå fant jeg et stoff som var i flere farger,bl a lysegrønn som jeg kan sy puter av,så det blir litt variasjoner på putene...

...tifeldigvis så hadde Jysk halv pris på persiennene i dag,ikke dumt når jeg skulle kjøpe 11 stykk både til denne stua og kjellerstua,så det utgjorde en stor del på prisen det...lov å ha flaks innimellom...hihi...

...men det største problemet var å få tak i persienneklipper,Jysk-butikkene var utsolgt...prøvte meg både på Clas Olsson,de hadde hatt,men ikke nå lenger,Biltema hadde heller ikke..men da var jeg så lei og våt av regnet at jeg gadd ikke mer...Storebror tar med seg blekksaks fra jobb,så
 prøver vi med den...

...ikke opplagt til å gjøre så mye mer enn leksehjelp etter middagen...far i huset skal på foreldre-temamøte,godt jeg slipper det i kveld,så kan heller jeg samle inn litt røde saker som henger til tørk rundtomkring...i mårra må jeg prøve å få siste rest opp på loftet...

Det fine med fremtiden er at den kommer en dag av gangen...

2 kommentarer:

  1. Hei hei du er i gang bra bra.
    Trenger mer og mer lys så bare hver i forkant du hihi. Trist vær idag så jeg holder meg inne rydde litt og suduko trimme hjernen litt osv . ha en fin dag/uke mia

    SvarSlett
  2. Hei Mia!! Ja,jeg har funnet ut at synet ernødt til å begynne å svikte på det området,så hermå vi bare gjøre noe.. Suduko får jeg ikke til..ikke tale om...men jeg er en racer på kryssord får jeg trøse meg med!! Ha ei fin helg!!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett