mandag 9. januar 2012

Ut på tur,aldri sur!!

Lørdag 7.1.12 ...opp kl 10...spise frokost...lese pc...hoppe i dusjen og avgårde med oss...jeg,Storebror med sin nye bil,venninna hans,Småfrøkna og jeg skal på rånetur til Kristiansand en snartur for å besøke Storesøster,A og Gudlabadnet en liten snartur sånn på en lørdags ettermiddag...


Honda Accord med v-cam og 212 hester...skal love dere det var trøkk i DEN,ja...litt for mye kanskje??...

...meeeeen...noen ærend først før vi setter nesa mot Kristiansand!!...posten,biblioteket,apoteket og blomstersjappa for å kjøpe ny vase til den flotte rosebuketten jeg fikk...har savna litt lav vase lenge,så NÅ var det på tida...kostet forresten bare 69 kroner,så hvorfor tok det så lang tid før jeg gjorde dette da..!!??...

...etterpå var det bare å ta avgårde,sånn ca akkurat på den tida jeg hadde sagt vi skulle dra...13.00...vi dro hjemmefra klokka 12 og kom hjem 23.30,og vi har kost oss og hatt en fin tur,med bare veier hele veien...men det var deilig å legge seg da vi kom hjem...

...det var mørkt i huset da vi kom hjem,så mannen hadde lagt seg...dumt for oss,for ingen av oss hadde husnøkler...da er det bare å ta den gamle varianten...rope på`n gjennom vinduet...heldigvis sov han ikke,hadde nettopp lagt seg...jaja...

Søndag 8.1.12 ...opp kl 10..godt å hvile ut litt...ble jo litt seint i seng i natt,til meg å være...i dag har jeg mye arbeid som venter...siste rest av julepynt,julegardiner,julesengesett mm...alt skal ut før noe nytt kommer i hus,og det skal også en grundig vask til før noe av det skal på plass...

...akkja...kvelden kom før jeg hadde samlet alt på spisebordet og maskina går for fullt med julevask...jeg satte meg til,svett og god,med Gissebassen på brystet der han helst liker å sitte...han fant fort ut at her var det noe salt og godt å slikke på,og tok for seg både av hals og bryst(ikke puppene altså)...hihi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar