tirsdag 28. februar 2012

Jaaa,endelig ferdig...

Tirsdag 28.2.12 ...ahhh...i dag skal jeg ingen plass på mårran...deilig...men først må vi få ungene på skolen,så har jeg en stor jobb i hobbyrommet i kjelleren...

...siste innspurt i ryddinga nå for å få alt neglestæsjet på plass i kjelleren...så da er det bare å gjøre seg klar for et par timers svetting igjen,og det gjorde jeg...det dryppa både fra panneluggen og rant fra ansiktet og på kroppen...

...så da jeg var ferdig med ryddinga var det på tide med klesskift,før jeg satte i gang med det som var kos...å sette på plass alt jeg har hatt stående i esker de siste ukene...og jammen ble det litt utav det,gitt...litt av hvert å kose seg med her,ja...hmhmhmhm...

...det er mannen min som har laget negletrappa,så har jeg kledd den med velour...greit å ha en handyman å ty til!!...



...etter rydding,middagskvil og middag er jeg klar for en time hos fotpleieren klokka 15.30...jeg gleeeder meg...skal bli deilig,for det er en stund siden sist og nå som vi går mot sol,sommer og sandaler må føttene være presentable...det verste jeg ser er inntørka,sprukne hæler og tånegler uten lakk i sandaler...ikke mye pent...

...en vidunderlig time hos fotpleieren(man kan gjøre det selv også selvfølgelig,men eksperten gjør det bedre) og 10 minutter med neglelakkflaska så er man straks litt mer presentabel til å møte vår og sommer...og selvfølgelig å følge opp med god fotkrem hver kveld,så får de godgjort seg om natta,særlig hvis man tar et par sokker utenpå...

...etter timen hos fotpleieren sjekka jeg opp time hos frisøren vegg i vegg til Storesøster skal i bryllup i mai...samtidig så lurte jeg jo litt på en bli-ny-time til meg selv også,jeg har jo egentlig bare latt håret gro i påvente av cellegifta som truer(men med stussing av tupper,ja..)...jeg så nemlig at de også er leverandør av parykker,så da er det praktisk å ha hatt en time og to hos dem i forkant med håret i behold...(og det er rett nedi hogget her,veldig praktisk...)

...da er det lettere for dem å hjelpe meg å finne en parykk som jeg kan ha glede av når den tid kommer...jeg brukte jo ikke parykken sist,for da jobba jeg jo mot et mål som betydde at det ville vokse ut igjen,sånn blir det ikke denne gangen når de setter i gang den mølla,så da vil nok behovet være større for å se ok ut på hodet...tror jeg...

5 kommentarer:

  1. Så flink du har vært!
    Så nydelig med stell av føtter:-)
    Så bra du ikke må dra langt for frisør som har parykker:)

    Hvilken fotkrem bruker du?

    Klem og ha en fin skuddårsdag! Skal du fri? Hoho.....

    SvarSlett
  2. Wow! Den neglakk-samlingen var imponerende!!! Så det er DERFOR du stadig har så lekre fingernegler;-)!!

    SvarSlett
  3. Kjære Synni,
    Hva mener du? Håret kommer selvfølgelig til å vokse ut igjen denne gangen også. Du har vel ikke gitt opp? Har følgt med deg lenge nå uten å gi meg til kjenne. Du er en kjempedame. Jeg ønsker deg alt godt videre i livet. Kjenner nesten ingen med sånne kjempekrefter som du har. :-) Lykke til videre

    SvarSlett
  4. Hei thile!
    Nå prøver jeg faktisk Babyfoot sin på andre dagen,så jeg har ikke noe særlig erfaring med den enda...tidligere har jeg brukt Scholl sin,skikkelig god og feit,for tørre føtter,derfor bruker jeg den også om natta..
    Jeg slipper å fri,jeg er allerede gift...hihi
    Kjekt å høre fra deg!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  5. Hei Ida!!
    Joda,jeg har litt,men det er stadig plass til litt mer...hihi..og ja,det blir jo noen lekre negler når man har litt ymse å gjøre noe med...
    God helg til deg!
    Klem fra meg!

    Hei til deg!
    Jeg er nok redd for det at når jeg først har kommet til det stadiet at cellegifta møter meg i døra så blir det iallefall ikke noe langt hår mer...da er det jo av og på div cellegiftkurer som medfører hårslepp...men nei,jeg har ikke gitt opp,det er vel heller det å se alvorets realitet...da er det bare cellegiftkurer igjen å ta av for å forlenge livet...
    Kjektå høre fra lesere som har fulgt meg lenge også...
    takk for gode ønsker videre og jeg vil ønske deg en god helg!!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett