mandag 27. februar 2012

Slutt på ferie...

Mandag 27.2.12 ...ny uke,nye muligheter...yes,da er arbeidsuka påbegynt...ungene må dras ut av senga,skolen venter,men det er ikke sååå lett å komme igang...

...jeg har også litt å gjøre på mårran i dag...først er det fysio 9.15...skal bli godt å få knadd nakke og rygg litt...det trengs visst...etterpå går turen videre til Bryne...nye blodprøver skal tappes,skal på sykehuset på torsdag til Zometa,så jeg fant ut at jeg like godt kunne ta de blodprøvene i dag når jeg først var på farta...

...etterpå suste jeg videre til apoteket og biblioteket...det er liksom de to faste det,hiihi...nye bøker jeg har reservert har kommet,hurra for meg...så er det Kiwi neste(som vanlig) og rett hjem etterpå...pjuh...

...etter middagskvil og middag er det på tide med en tur til negledama og få mekka neglene litt...de har grodd ut av sitt gode skinn snart og trenger å etterfylles litt,så er de så gode som nye etterpå...så i mårra er det å begynne å mekke neglelakk igjen...hva skal jeg finne på da tro??...

...etterpå dro jeg til Vågen for å kjøpe den klokka jeg har sogla på leenge på Cmyk,som endelig var kommet inn igjen i følge nettsida deres som jeg fikk mail fra i dag...men neida,den hadde de ikke...men etter ørten telefoner klarte de å finne ut at de hadde den på Kvadrat,så da får jeg stikke innom der på torsdag når jeg skal på sykehuset...det ordner seg for snille piker...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar