søndag 26. februar 2012

Siste feriedager...

Lørdag 25.2.12 ....rrrringggg...på en lørdag??..og ferie??..akkja,aldri fred å få...klokka er 7.50,på tide å komme seg opp og i dusjen...vi skal på langtur i dag...på dagstur til min manns søster på Bømlo...ca 2.5 til 3 timer,alt ettersom om man kommer rett til ferja eller må vente...

..vi dro hjemmefra 9.20 og var fremme klokka 12....da var vi så heldig at vi kjørte rett på ferja...vi fikk noen kjempekose timer og besøk av 3 av 4 sønner som også stakk innom,svigerdatter og barnebarn...kjekt å treffe på litt av hurven når vi først er der...

...vi var hjemme rundt klokka 20 igjen...da må jeg være ærlig å si at jeg var passe sliten...gjorde unna 2 telefoner jeg måtte ta,så var det å stupe rett i seng og kose meg under dyna med boka mi...det var deeeilig...

Søndag 26.2.12 ...stod opp klokka 9...faktisk sol,blå himmel og vindstille ute...nydelig...etter frokost og den vanlige mølla satte jeg meg ut på terrassen i solekroken min i 11-tida i kort tights som jeg bretta opp og stroppetopp som ble bretta ned...sol på kroppen for første gang i år!!!!...

...satt ute i 3 timer og jammen tar sola så tidlig...det var deilig å kjenne solstrålene på kroppen,fylle opp D-vitaminlagrene...så deilig at det er vår igjen...den beste tida på året...(i tillegg til sommeren da..)får håpe at det blir mange sånne vårdager fremover...

...ungene har også kost seg ute i sola og mannen min har klippet toppene av noen tuja samtidig som han har fulgt med i stuevinduet om skiflyvninga eller en eller annen sport har begynt igjen...Gissebassen fikk sitt første friske,gress fra hagen...det forsvant på kort tid...så nå er det bare for ungene å begynne å klippe gress hver dag igjen...

...men nå er feriedagene over og hverdagen begynner igjen...fysio og blodprøver i mårra,Zometa på torsdag,uka etterpå er det nye blodprøver og nytt forsøk på leverbiopsi igjen,så jo...jeg kan vel saktens si at det er slutt på ferien...

Måtte bare ta med den søte kommentaren fra Facebook i dag,skrevet av ei jeg kjenner rett borti her..."du vett du bur på Jæren når du ser folk som går på tur med ein sau i bånd"...

1 kommentar:

  1. I morgen heter vårt i dag - i går,
    og all vår fremtid heter fortid siden,
    men det forklarer at hvert nu vi når
    er selve evigheten midt i tiden.
    - Herman Wildenvey

    Klem fra Anne Kristine

    SvarSlett