torsdag 16. august 2012

Broremann blir 12 år i dag!!

Torsdag 16.8.12 ...opp og hopp..stønn,har sovet som en stein i natt...klokka ringer 6.40...Broremann blir 12 år i dag og har bestilt frokost på senga,så det er bare å komme seg opp og i gang...jeg vekker Småfrøkna og vi går ned på kjøkkenet for å gjøre i stand kanelbolle,brus og gaver...Storebror er også på beina etter et dunk i gulvet...

...Broremann sov faktisk da vi kom inn med bursdagssang,gaver og "mat"...han trengte noen sekund på å få opp øya...hihi...pakkene åpnes samtidig som han tygger på kanelbolle og drikker brus...bursdagsønskene er oppfylt...Nintendo 3DS fra mamma og pappa,3Dspill-Mariokart fra Storebror og AngryBirds-sprettert fra Småfrøkna...best vi passer oss nå...

...etterpå er det vanlig mårrarutine...ungene skal jo på skolen og klokka går...ser ikke ut til å bli noe særlig solevær i dag..det skyer bare mer og mer til,men tempen er bra...rett under 20 gr så vi skal vel ikke klage...til tross for at det blåser endel...

...ribbeina mine er fremdeles ikke gode etter mitt lille uhell her ved sofaen,men jeg får håpe at de bare har fått seg en smell...det er ikke noe å gjøre med dem uansett...

...i dag kom regnet,så nå er det slutt på finværet...fikk akkurat tatt putene inn fra partyteltet,så kom dråpene et minutt etterpå...hårfin timing gitt...

...Broremann ble sunget for på skolen i dag,i tillegg til 3 andre gutter som også har hatt bursdag i løpet av sommeren...og i kveld koste vi oss med is og daimsaus,kanelboller og litt til..familieselskap blir det den 2.9...da har pappa kommet hjem også...kjekt at alle får være med...

...i kveld kom det 30 flotte roser på døra...kjempekos!!...de var fra min datter og familien hennes...kunne ikke passet bedre...hadde ikke en rosekvast i hus faktisk,fordi jeg ikke gadd å kjøpe mens det var sol og varmt,da henger de så fort med hodet...


...nå er det snart leggetid her,så da takker jeg snart for meg for i kveld...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar