mandag 13. august 2012

Jaja,vi får nå se da...

Mandag 13.8.12 ...opp og hopp,klokka er 9...9!!???...og ute er himmelen helt blå...iiiik,jeg har forsovet meg,sola og solsenga venter jo på meg...var våken engang da Storebror dusja og gikk på jobb,men sovna visst igjen...

...her er det bare å mekke seg frokost og ta den med ut...herlig...men selvfølgelig er det jo typisk også...den ene dagen som starter med blå himmel må jeg jo selvfølgelig ut på noe...tyyyyyypisk!!...men jaja,jeg får nyte timene fram til jeg må gå...


...det ble noen deilige timer i sola og jeg hadde svært lite lyst å gå,men må man så må man...jeg var der 3 minutt før timen min og ganske nøyaktig på minuttet faktisk! 13.00!!...ble jeg ropt inn...jeg lå på pinebenken nesten 45 minutt,kjente det,ja...hard fjøl å ligge på det der...

...at vi aldri kan få vite på forhånd hvor lang tid us tar,så vi kan vurdere om vi skal hive innpå noen karameller ekstra...men en gjort er en mindre..etter å ha handlet litt mat på veien var jeg tilbake 14.10,av med klær,på med bikini og nå skal resten av dagen nytes på solsenga...

...ahh..det ble jammen en deilig dag,med masse tid til å tenke på det som ligger foran meg...og ikke minst legetimen jeg har i mårra...har ikke helt god feeling for den...får jeg høre at vi må avvente ditt og datt i påvente av bildene jeg tok i dag og har igjen å ta tror jeg at jeg kommer til å eksplodere...

...å møte irritert til en time er liksom ikke en helt god start...og hvis da ting går litt skeivt fra starten av så kan det fort bli til at jeg takker for meg og kommer igjen en annen gang...når dere har alt klart...!!!...hmm,jaja...dette kan bli spennende,gitt...!!!...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar