fredag 28. september 2012

Gressenke igjen...

Torsdag 27.9.12 ...har sovet som en stein i natt...bare en tisserunde,så nå har jeg innhentet normalen... heldigvis...ungene skal på skolen og jeg må kjøre mannen min til flyplassen etterpå...han har ikke mye lyst,fordi han ikke stoler på kroppen min som han sier...

...det betyr at han er redd for at det skal skje noe a la forrige sykehusinnleggelse...men formen er utrolig bra,...jeg føler meg ikke uggen slik som sist og har heller ikke hatt problemer med blodtrykksfall foreløbig...og jeg har jo fått Neulasta-sprøyta nå så jeg stoler på at alt skal gå bra denne gangen...kanskje det er derfor jeg ikke har hatt disse problemene denne gangen...

...da jeg kom hjem etter å ha kjørt mannen min til flyplassen stakk jeg innom matbutikken og handla litt og deretter dro jeg rett hjem...først rydda jeg på plass matvarene før jeg satte meg i sofaen med pc-en for å lese litt aviser...

...meeen...jeg duppa av...og duppa av...og duppa av...hva skjer nå da...???...da klokka var 11.30 ga jeg opp og gikk og la meg...da var jeg segneferdig...jeg satte vekkerklokka på 14.30 og våkna 14.20...da hadde jeg sovet i 2 t og 50 min uten et eneste våkent øyeblikk...hmmm...

...jaja,var litt mer våken etterpå da iallefall,godt var da det...ettermiddagen har gått med til middag og lekser,og etterpå skulle Småfrøkna på riding...gledet seg masse som vanlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar