søndag 23. september 2012

Småfrøkna på overnattingsbesøk...

Lørdag 22.9.12 ...javel....da er lørdagen her...Småfrøkna skal komme på besøk her noen timer i dag...Storebror skal levere henne her i 10-tida før han skal på jobb,så henter han henne utpå dagen i dag når han er ferdig...det blir kjempekos...

...men da jeg gjorde meg klar for å gå ned og møte dem sa sykepleieren som hadde mitt rom at hvis hun ville kunne hun få overnatte til søndag...vi kunne bare sette inn en ekstra seng på rommet...det sa jeg jatakk til...hun kommer til å bli kjempeglad...!!!...

...jeg ringte til Storebror for å fortelle de gode nyhetene og at han da ikke trengte å henne henne seinere på dagen...Småfrøkna strålte som en sol da hum kom og fikk se meg...men da jeg frortalte henne at hun skulle få overnatte til søndag strålte hun enda mer....gjett om frøkna var fornøyd...!!!???...

...hun fløy bortover gangen og var klar som et egg til å lage dobbelseng av to senger inntil hverandre med ei sammenrulla dyne i skøyten...hun kunne nesten ikke vente på å få hoppe oppi og legge seg inntil meg...
...popcorn til Skal vi danse,det måtte vi ha...og det lukta nypoppa popcorn  hele gangen etterpå...hihih...
...hun fikk også en koffert og dukke som hun kunne sette veneflon på og gi intravenøs væske...
...søster Thalitha ordner opp...

...så morsk da...!!!????!!!...

...og her går væska inn...
...vi tok oss en kjapp proviantrunde i kiosken med diverse Top Model tegnesaker,snop mm...her skal vi ha kos i senga resten av helga...!!!...og koste oss gjorde vi...jeg var spent på om hun ville våkne klokka 24 og 06 når jeg skulle få min intravenøse medisin,for det blir litt tassing inn og ut dørene og på med lys...
...men det gikk greit,hun våkna ikke...det hadde jeg heller ikke regna med,for når hun først sover,så sover hun...

Søndag 23.9.12...Småfrøkna hadde fått beskjed om å holde fred til klokka var 8,man blingsa visst litt på klokka og begynte å se på tv 7.20,men fant ut at det var visst litt feil og slo den av igjen...jaja,nå var jeg våken uansett...men vi lå og dro oss ei god stund før vi gadd å gjøre noe...

...vi fikk unna mårrastellet og etterpå lå vi og ventet på medisinene og intravenøsen min...da det var unnagjort dro vi med oss stativet med min intravenøse medisin og gikk inn og hentet oss frokost,som vi tok med oss inn i senga igjen...det er jo søndag,må jo få kose oss med frokost på senga da...
...resten av dagen frem mot klokka 15 koste vi oss i senga...Småfrøkna har IKKE lyst til å bli henta klokka 15...hun vil være sammen med meg...enten her eller at jeg blir med hjem...jeg prøver hele dagen å si at planen er at jeg kommer hjem i mårra,da må vi stole på det...de timene uten meg må hun klare...
...Broremann er med pappa når de kommer for å hente henne og han får ligge litt opp senga og kose han også før de går igjen...jeg følger dem ned til ytterdøra,men Småfrøkna er veldig lei seg når de må gå...huff,dette er jammen ikke lett altså...

5 kommentarer:

  1. Nydelige bilder å historie :-)

    SvarSlett
  2. Tenker på deg og dine! Ønsker deg god bedring å at du snarast får komma heim til familien din igjen! Klem fra Anita å Hallgeir å ungane:)

    SvarSlett
  3. Dokke såg så friske ut at eg håpe dere er ukrevne alle tre.ha en fin uke klem mia

    SvarSlett
  4. Selv om situasjonen var alvorlig for deg her så var det flott å se dere tre i sammen. Jammen godt å konstatere at dere nå er hjemme igjen, alle sammen.
    Klem fra Egil

    SvarSlett
  5. Så herlig du forteller, ikke lett for datteren din, som er så glad i mamma'n sin ♥♥

    Kjenner følelsen, mitt yngste barnebarn og jeg, er så glad i hverandre. Så tøfft, når vi sier ha det....Jeg bor i Fredrikstad, han i Trollhättan, Sverige... Ikke hver dag vi sees...((

    Varm, god er glad i deg klem!

    SvarSlett