mandag 10. desember 2012

Ny uke,nye muligheter...

Mandag 10.12.12 ...opp og hopp...ei ny uke venter...hva bringer denne uka med seg da tro...ny cellegift på tirsdag,Taxol...ikkke helt overlykkelig for det,må jeg si...håper at det går ubemerket...jeg begynner å bli lei av sykehus og all elendighet det fører med seg...

...jeg ringte inn på sykehuset for å få snakke med sykepleieren min i dag morges for å høre om det var spesielle forberedelser som skulle gjøres siden jeg ikke hadde fått med meg noen informasjon...ikke noe nytt det,nei..men det jeg trengte kunne jeg få intravenøst denne gangen,ikke noe problem...

...jeg diskuterte litt frem og tilbake med henne ang kjølehetta...det vi ble enige om var at hun satte i gang maskina,så kunne vi ta avgjørelsen når morgendagen kom...kan jo være like greit...jeg har enda ikke bestemt meg på hva jeg skal gjøre...

...og så var det den blodprosenten da som for ei lita uke lå 0.3 under grensa...har jeg ikke fått den opp til i mårra(skal få tatt blodprosenten på ø-hjelp når jeg kommer ei stund før...) så vil de helst at jeg skal ha en blodoverføring også...

...ikke det at jeg har så veldig mye i mot det,ikke gjort det før,men synes det bare er litt ekkelt...så på den uka som har gått har jeg spist grove knekkebrød med leverpostei,rødbeter og majones både mårra og kveld...de to førstnevnte inneholder mye jern,så blir det spennende å se om det har hatt noen virkning...jaja,den som lever får se...

...formiddagen i dag har vi brukt til innpakking og ajourføring av julegaver som er i hus,så er det bare fortsettelsen som mangler...jaja,vi kommer vel i mål innen jul på det området også...får bare håpe at det ikke blir for mye krøll pga Taxolen...

...må vel snart begynne å tenke på julebaksten også...noen sorter må vi vel få tid til selv,pepperkaker (på Ikea-deig),kakemann,vepsebol og risboller...jul er jul,hjemmelaga er hjemmelaga...men det er jo noen men ute og går her da...

...først kommer dagen i mårra...så får vi se hvordan det går da...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar