fredag 26. november 2010

Fredag og helg...

Fredag 26.11.10 Fredag og helg igjen...våkna tidlig i dag,så vi stod opp 6.40...brrr...-11,6 ute da vi stod opp...godt at bilen står i garasjen,da sparer man mye arbeid og neglesprett..etter at ungene har gått på skolen er det bare å få på seg treningstøyet og komme seg avgårde til dobbel time; spinning og fatburn..2 timers trening,bånn gass og høy puls...ahh..svett i trøya der ja..

Full sal og vel så det på spinninga i dag..er det oppvarminga til ribbe,kaker og knask...??..få unna siste mulighet til å svi av litt flesk.??...jaja..vi fikk da kjørt oss alle sammen..

Så er vi attter i gang med å plukke adventspynt ned fra loftet..endelig er tiden kommet..det er en utrolig koselig tid vi går i møte..med adventslys,pynting til advent og juleavslutninger,julekonserter,julekort,julegaver,julekaker,julestjerner og mye mer..for en fantastisk tid..

I kveld har vi lagt hjemmelaga pizza...ungene har komponert sin egen,jeg har lagt vår..mmm,den var god..etterpå er det x-faktor,så får vi se hvem som må hjem i dag...jeg synes at Atle er helt rå,men Hans er ikke verst han heller når det gjelder å synge...

I dag kom julekortene i posten,så nå er det bare å sette i gang å skrive og få sendt dem avgårde..

Gismo den sniken tissa på meg da jeg lå og kosa på sofaen med ham...han krøp ned på sida av meg og klarte å tisse ut både den nye t-skjorta mi,underbuksa og buksa mi.....heldigvis har vi skinnsofa,så den var det bare å vaske..utakk er verdens lønn sier nå jeg da..

Min sønn på 10 år sa nettopp at det å hikke var nesten like galt som å ha kreft...jaja...de får nå sagt det...vi fikk oss en god latter da ja..

Neiånei...Annsofi skulle ikke gått videre i dag...grrr....Eivind er en mye bedre artist...akkja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar