mandag 22. november 2010

Søndag og besøk...

Søndag 21.11.10 Dro meg til klokka 9.30 i dag..deilig...men senga var sååå svett og lakenet fullt av hvite saltrender,så det var bare en ting å gjøre...stå opp,flekke av senga og henge dyne og pute til tørk..til og med ungene sover enda...hmm....har de endelig knekt sovekoden eller???

Vi skal på besøk til svigers i 13-tida i dag,så etter frokost og pc-kos er det bare å hoppe i dusjen...snøen som kom i går er nesten borte...ligger bare litt igjen på plena...jaja...har sommerdekkene på enda,men må nok bytte til piggdekk i løpet av denne uka...

På vei til besøket får vi beskjed om at middagen står på bordet....overraskende...vi hadde ikke ventet det...jaja.kjekt det,da slipper vi det styret i dag...vi har også med oss julegaver som skal til dem,så da er de ferdig avlevert..deilig,da er det også unnagjort...

...skal få unna sending av julegaver også denne uka,da er det ikke mye igjen i julegavelageret i kjelleren..greit å få sendt dem litt tidlig slik at de som skal fordele julegavene rundtom til slekta på østlandet har god tid på seg..

Vi var ikke hjemme før 18.30,så den søndagen gikk fort..det ble litt tv-titting med ungene,de elsker Newton som går på NRK1 på søndag...etter at ungene la seg var det Robinson for meg og etterpå er rett i seng for min del...kjenner at jeg mangler middagskvilen ja...

Neste søndag er det første søndag i advent...skal si ukene går..det er snart på tide å begynne å dra ned julegardiner,adventslys mm...hihihiiii...jeg gleeeeder meg...min tur i år også.... : )

1 kommentar:

  1. Hei din tur ??? ja og maaaaaaange flere jul skal du ha, dermed basta!!!!eg har nå kommet i gang me presangene.men er slik me meg at så kjøpe eg noe så blir det litt til på en og så er det litt til på de fleste...blir jo ikje ferdig når en holder på slik!! ja kjekt me advent og pynt osv jeg drar ikke frem så myee om tidligere .men vit at det er NOK det eg tar frem. he he Ha en fin dag klem mia

    SvarSlett