tirsdag 30. november 2010

Ny uke..juletid i møte...

Mandag 29.11.10 Ny uke,nye muligheter!! Opp og hopp,travel start på uka!! Brrr...over 10 minusgrader ute,men for et flott vær!! Jeg skal ikke klage,alternativet er heller dårlig...hadde vi bare fått litt snø nå,så hadde det vært helt topp..

Storebror skal til sjøs igjen i dag,4 uker,så han er ikke hjemme på juleaften...snufs...blir liksom så stille uten ham her...jaja...jul blir det jo,lell.. Frokost og påkledning,så er det bare å lesse i bilen...jeg skal kjøre ham til flyplassen før jeg skal videre på min ferd..

Klokka er 8.40,vi er på plass på Sola og Storebror tar med seg pikk og pakk etter en god klem....snufs...savner ham allerede...4 uker ute er lang tid synes jeg,men han er jo på god vei til å bli voksen da...i år som i fjor har han bursdag mens han er ute...denne gangen fyller han 20 år...altså ingen tenåring lenger...fælt som åra går...

Etter at jeg har satt ham av suser jeg videre til fysio...skal bli godt med litt massasje...kjenner godt på kroppen at jeg har gjort noe i helga ja...mer enn det vanlige...er øm og stør både her og der...men jeg måååå bare pynte til jul og gjøre det jeg alltid har gjort...selv om det ble litt ekstra denne gangen med nye gardiner og nye sengesett...

Etter fysio suser jeg videre til legesenteret for å få Faslodex-injeksjonene mine...de svir skal jeg fortelle dere...væsken er tjukk som olje og de setter 5 ml i hver sprøyte...det er langt over normal mengde på injeksjoner kan sykepleieren fortelle..

Hun setter sprøytene på en tredje plass..vil ikke sette der de satte forrige gang,som jeg ikke kjente noe til etterpå..hun har SIN plass hvor hun har lært å sette intramuskulære sprøyter...akkja...hva skal en stakkars pasient gjøre da...

Etter en kjapp tur på Europris for å levere tilbake litt for mye ute-julelys dro jeg rett hjem...gidder ikke noe mer i dag...kjenner at jeg er sliten etter helga..skal bli godt med en middagskvil,ja..resten av ettemirddag og kveld har jeg ikke gjort så mye mer enn det vanlige,middag,lekser,klesvask osv...

Er ikke helt i hundre,gleder meg til å hoppe i seng...smårar og trøtt... Jeg lurer på om det manglet en tablett kl 15..heiv de inn før jeg hadde sjekka nøyere,men følte at den på 40 mg Oxy-contin manglet fordi symptomene er slik som om jeg har glemt å ta den..

...hmmm..tar ikke en ekstra siden jeg ikke er helt sikker...da får det bare være..er nøye med å sjekke før jeg hiver hele dosene innpå,men det hender at jeg er litt for kjapp...jeg har medisinene ferdig dosert i dosett,så egentlig er det stort sett rett,jeg som legger dem oppi,men det kan vel hende at selv JEG gjør feil...hiihi...neeeida.. 

Gubben er ferdig med julelysene ute,kan tro det ble fint...dere skal få se bilde snart..natti...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar