tirsdag 30. november 2010

Tirsdag,julekalender,julekos og julekonsert med Stavanger Gospel Kompany

Tirsdag 30.11.10 Sovet som en stein helt til klokka ringte,når jeg endelig sovna,men det tok sin tid..det verka i timevis utover natta etter sprøytene...akkja...ikke første gang,nei...hvorfor kunne hun ikke hørt på meg og stukket der jeg viste at den andre hadde stukket..neida...

Ikke i form til trening i dag,så jeg dropper det...istedenfor setter jeg og gubben igang med å henge opp 48 pakker på kalenderen etter at ungene har gått på skolen...nå blir de vel fornøyde når de kommer hjem,tenker jeg...hihi..

Gradestokken krøyp ned i -12.8 før den gikk oppover igjen...skikkelig vintertemperatur..nå er det baaaare snøen som mangler...sydde ny varmepose til Småfrøkna av restene av grynene fra den gamle varmeposen min...

...det har ligget og ventet en stund i påvente av at jeg skulle ta opp symaskina..nå er den oppe og diverse venteting blir fiksa...hun blir nok fornøyd,for vi har delt på den nye min til nå....hun har lånt den til jeg skulle legge meg...når jeg da skulle legge meg hentet jeg den,varmet den opp igjen og la den i min seng...da var hun varm...men det blir nok kos for henne å ha sin egen..

...vet du ikke hva du skal kjøpe til de som har alt???!!!...kjøp en slik,den blir garantert populær...kan jo brukes på stiv nakke mm også...koster 200 kr på Clas Ohlson...

Etter middagskvil,middag og lekser er det rett i dusjen før vi må begynne å smøre smørbrød og komme oss avgårde til julekos for femteklassingen vår...de var kjempeflinke..sang,dans og underholdning...etterpå var det å trykke inn på masse god mat og kaker...kjempekos..da vi kom hjem viste gradestokken -11,5,vi kjente det ja...

Nå er det snart på tide at jeg kler på meg og begynner å rusle bortover til kirka... jeg skal på julas første julekonsert...Stavanger Gospel Kompany...jeg har tenkt å komme tidlig så jeg får plass helt fremme...gleeeder meg som bare det..den er fra klokka 21 til 23,så når jeg kommer hjem er det rett i seng,så dere får heller referat fra konserten i mårra...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar