søndag 16. januar 2011

Lørdag på farta..

Lørdag 15.1.11 Tjah,det er vel på tide å stå opp når klokka har passert 9.00....snille unger som lar meg sove,de to jentene sov faktisk til 7.45,men de trengte vel såpass..de sovnet ikke før nærmere 24..det var fnising og flegring...sånn som det skal være når to jenter sover sammen..jeg ble liggende lys våken med tanker roterende i hodet til klokka var 2,da måtte jeg ty til noe i skuffa mens det enda var  litt natt igjen...

..det har vært et forferdelig vær i natt..regn og vind så det knirker i veggene..vi må bare sette i gang med påkledning og frokost...vi bør helst komme oss avgårde i 10.30-tida...først MÅ vi på M44 for å finne cherrox til broremann..så skal vi alle 4 være i svømmehallen når de åpner klokka 12.00..her er det bare å peise på..

Vi fikk levert de skoene tilbake som ikke passet på Co-op,de kostet 199 kr,da vi sprang gjennom butikken så vi en lilla dunjakke som var satt ned til 199 kr..gjett hvem som fikk ny jakke...jo,Småfrøkna..hun trengte ny også..de har like til voksne også..tror nok at jeg må ha meg en også..hihihi..mamma og Småfrøkna i samme jakke...

Vi fikk gjort unna de ærenda vi skulle og kjørte ut fra senteret 11.30..dette klarer vi..11.45 var vi på plass i svømmehallen..i god tid..vi koste oss der i 1.5 time,jeg fikk svømt mine vanlige 1250 meter..svømming er grei trening..man kjenner ikke noe av de plassene man har vondt..

Etter svømmehallen dro vi innom Mcdonalds og hadde hver vår McFlurry med dobbel dose Dajm..mmm...DET var godt det...leeenge siden sist..så var det å kjøre hjem besøket vårt...kjempekos jente,du er velkommen tilbake..

..da vi kom hjem ble det en etterlengte middagskvil på meg..det gjorde godt..venstrefoten begynner å nærme seg nesten god..men det henger enda litt igjen..akkja..resten av ettermiddag og kveld ble det lørdagskos og tv...i kveld ble det tidlig i seng...vi var visst trøtte alle tre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar