torsdag 20. januar 2011

Torsdag med nok å gjøre..

Torsdag 20.1.11 Var våken klokka 5 og lurte på om  jeg bare måtte stå opp...men plutselig ringte klokka...da var den 7..jaja..godt å sovne igjen...i dag stod vi opp til en kritthvit frostdag og over 4 minusgrader..det var en flott soloppgang i mange rosafarger,men da sola begynte å vise seg var jeg desverre på vei til Klepp..

..fysio i dag....gjorde godt med litt massasje både på ømme muskler og der hvor jeg har hatt så vondt i den venstre foten..etterpå bar det rett til Arena og spinning...i dag hadde jaggu meg instruktøren bestemt seg for å ta knekken på oss..det er jeg sikker på..pjuh...

...var temmelig pesen da vi var ferdige ja..godt med en dusj,selv om ikke svettinga er helt ferdig..etter treninga dro jeg til Fagmøbel for å se på saccosekker til ungene...de skal ha dem i stua foran TV-en...var så heldig at de var til halv pris,og i farge som matcher stua..hihi...

...etterpå var jeg innom zoo-en for å hamstre litt mat,sagmugg,halm og høy til Gissebassen..så bar det omsider hjem..skal bli godt med en kvil før ungene kommer hjem..etterpå laget jeg og Broremann middag til Småfrøkna kom hjem..

..etter at leksene var unnagjort skulle Småfrøkna på s-klubb klokka 17.30 og Broremann skal i trippelbursdag i kveld...jeg må mekke to medisindosetter...gørrkjedelig,men må gjøres...jeg skal på butikken og hamstre litt..jeg skal prøve meg på muslirundstykker og hjemmelaga knekkebrød...snappa det opp fra frokost-tv`n for 2 uker siden..blir spennende..

..buret til Gissebassen fikk en extreme makeover i kveld..alt byttet ut fra topp til tå...denne gangen ble jeg anbefalt halm i bunnen...den spiser de ikke...man lærer stadig noe nytt..på den forrige butikken jeg handla fikk jeg også noe som skulle være i bunnen,men det spiste han jo på...??..jaja...nå er han så fornøyd atte..

..ungene har fått prøvt sacco-sekkene sine og er nå på vei i seng...da blir det vel litt stillere etterhvert her..jeg er ferdig med mitt snart...nå er det bare å få satt ut diverse bossdunker,få sortert dyrene alt ettersom hvem som får være inne og ute,nattmat til Gissebassen,varme fotvarmern min som holder meg varm på beina...SÅ er det senga og natti!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar