mandag 17. januar 2011

Ny uke,nye muligheter..

Mandag 17.1.11 Våken ørten ganger i natt...siste gang kl 6.30...da er det bare: opp og hopp...ny uke nye muligheter..en liten,rolig halvtime før ungene må vekkes er ikke å forakte...skulle egentlig hatt fysio 9.15,men jeg fikk melding kl 7.55 fra fysioterapeuten at de hadde stått fast 12 timer i en tunnel på vei ned fra fjellet de også og nå hadde de et sykt barn,så timen er utsatt til torsdag...

...jaja...da slapp jeg stresset denne mandag mårra blues...Småfrøkna var ikke helt i humør i dag,men de kom seg avgårde til slutt..Småfrøkna i ny,lilla dunjakke...så der var hun i allefall fornøyd...jeg må på apoteket og hamstre medisiner,pluss noen ærend,så nå har jeg plutselig så god tid at jeg kan være der klokka 10 når de åpner...

Jaja...da fikk jeg unnagjort både det ene og det andre...men jeg fant jo selvfølgelig iiiiiingenting til meg selv på salget...er det ikke typisk..jaja...da sparte jeg de pengene...får kjøpe treningstøy isteden..fikk meg en liten halvtime på soffen før Småfrøkna kom hjem..da var det bare å hive seg over leksene...

..etterpå satte vi i gang med å lage middag til Broreman kom hjem som nestemann fra skolen,14.30...Småfrøkna ble satt i gang med å skjære pølser...potetmos,grønnsaker og stekte pølser til middag i dag..ungene er storfornøyde da...

Småfrøkna skal på turn i kveld,Broremann til en klassekamerat ,så da fant jeg ut at jeg ville ta meg en spinningtime kl 17....foten er bra og resten av kroppen kjennes også bra ut...så dette blir en test..holder kroppen løpet ut ...og etterpå..så blir det trening i mårra tidlig...og det gjorde den..ikke noe problem i hele tatt...jippiiii!!

Magedansøvelse og fiksing på kostyme ble kveldsaktiviteten i kveld....Storebror kom seg endelig hjem fra fjellet i dag....så da er alle mann i hus igjen..jepp..da er det bare å pakke treningsbagen,dekke frokostbordet og sørge for at alt er på g til i mårra tidlig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar