onsdag 19. januar 2011

Onsdag og litt til..

Onsdag 19.1.11.. jepp,opp og hopp,en ny dag venter..kroppen kjennes bra...men kanskje litt vondt i det ribbeinet etter bosuen i går....??..står over den neste gang tror jeg..

Jeg og ungene går ut dørene hakk i hæl...jeg skal være på treninga klokka 9 i dag også...bodystep i dag..fikk kjørt meg litt der ja...en stund siden sist jeg har vært på den timen..pjuh...men kjenner at hopping med høyde over oppå steppen må jeg begrense litt,ellers gjør det vondt kjente jeg..jaja..greit nok det..

...ellers går timen greit,men svetten siler som vanlig,jaja..godt med en dusj etterpå,men eghentlig burde jeg ventet med å dusje til jeg kommer hjem fordi svetten siler lenge etter at jeg er ferdig dusja og kledd...noe å tenke på...men jeg synes det er så greit å være ferdig med det når jeg kommer hjem..

..ungene kommer hjem nesten på likt i dag,men Broremann først,så han hjelper meg å dekke bord mens jeg begynner på middagen..degt er han som har bestillt dagens middag,fiskepudding og hvit saus...så da blir det sånn...

..full rulle i kveld..Småfrøkna må følges i vennegruppe som begynner klokka 17.30,Broremann må kjøres til speidern som begynner klokka 18.30,så skal Småfrøkna hentes igjen klokka 19,og så må Broremann hentes igjen klokka 19.30..pjuh...det går så det skvetter rundt dørene..

Men nå tror jeg at det er kvelden for meg..nattimat til Gissebassen først,fordele litt dyr alt ettersom,så er det senga...natti

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar