onsdag 23. februar 2011

Fotokurs..

Tirsdag 22.2.11 ..våkna i 5-tida..gjennomblaut seng...jaddddaaa..da var vi der igjen...men det er jo ei stund siden sist da...snu dyna og puta, håndkle på madrassen,så er det rett i seng igjen..våkner igjen når klokka ringer,bare å stå opp ja...

...kjenner at jeg har vondt baki ryggen i dag også..hmmm..hva er det nå da...vet at det er i et område med kreft,men..vet jo at jeg skal hive innpå med smertestillende og gå på trening,men i dag lar jeg være..blir hjemme isteden..litt godt å slappe av hjemme også..men litt dårlig samvittighet siden jeg vet at det ikke blir mer trening denne uka..

..jaja..jeg har litt å gjøre hjemme også,dagen går fort den..plutselig er middagskvilen over og ungene kommer hjem fra skolen..middag,lekser.. I kveld skal jeg på kurs,så klokka 17 kom barnevakta..er så heldig at den ene datteren til bloggvenninna mi E,skal sitte barnevakt...hun er også en av to danseinstruktører på dansen Småfrøkna går på i kirka,så hun kjenner henne fra før..hva er problemet da..??!!

Jeg kjører avgårde 17.10,sikker på at det går bra hjemme,og svinger inn på parkeringa 17.20..kursdeltagerne er blanda drops,men stort sett voksne og godt voksne folk..dagens undervisning er innføring i bruk av ymse dubbeditter på kameraet..masse kjekt å lære her,ingen tvil om det!!!..og mye kjekt å prøve ut på kameraet..

...huff...er surt og kaldt i kveld..når til og med JEG har jakke på meg er det kaldt..viser -5 på displayet i bilen og masse vind..er hjemme igjen 20.15 og det har gått greit hjemme hos ungene og barnevakta...svipper henne hjem mens ungene spiser ferdig kveldsmaten..det har gått kjempefint!..hun er 17 år,det er jo litt greit at de er tørre bak øra..kommer til å spørre henne flere ganger,ja..

..ikke så mye kveld igjen..ungene kommer seg i seng etterhvert,ikke lenge etter er det min tur..kjenner at jeg er litt ør i hodet etter kurset..skal ikke så mye til før jeg blir det..og det er lenge siden sist at jeg satt på skolebenken..litt rart å delta i det offentlige liv på denne måten også...livet utenom boblen hvis du forstår...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar