fredag 4. februar 2011

Og svaret ble JA;jeg stiller..

Fredag 4.2.11 ..fytti for en storm i natt..og nå!..det har blåst noe vanvittig!!..men..opp og hopp,fredag og helg...jammen går dagene fort,gitt!!..synes nettopp det var mandag,jeg..jaja..ikke tid til å ligge her og fundere..ungene skal avgårde og jeg skal....gjett tre ganger...RETT...jeg skal på trening...

Har bearbeida tilbudet om deltakelse i Nordsjørittet med Team Intersport...svaret ble JA...så får jeg bare håpe at dette går bra..og at helsa holder...men det SKAL den...sånn er det med den saken..så får jeg bare håpe at jeg ikke angrer underveis..hihi...neida..jeg elsker utfordringer...

..trening,ja...spinning først i dag,så fatburn med styrke..fikk tynt meg litt i dag også..må jo det..nå har jeg et tøft løp i vente...jaja...jeg har som kjent en vilje av stål,så det skulle vel hjelpe meg litt på veien..

..etter treninga ble det noen ærend på vei hjem,men de gikk fort unna..ungene kom også sigende etterhvert..begge glade for at det blir noen dager fri..broremann skal på F2 i kveld,klubb i kirka..så skal han ha med seg kompisen hjem til overnatting...så det gleder han seg veeldig til.

..ellers så er det jo fredag,med Korslaget og kos..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar