tirsdag 1. februar 2011

Tirsdag..

Tirsdag 1.2.11 Opp og hopp!! En ny dag er i gang...ikke noen vits i å ligge her og dra seg lenger...klokka ringer..da er det slutt..bortsett fra liggevondt i høyre sida er formen bra...flott!! Ungene er snart på vei ut...Småfrøkna kom plutselig på at de skulle på isbanen med SFO i dag...full panikk...hvor er skøytene??

 Etter litt leting fant vi dem..men dynedress,lue votter og hjelm måtte også pakkes..regn i dag,men det er kaldt å gå på skøyter..men de kom seg omsider ut dørene...i tide..så er det bare å sette i gang for min del..klokka går,jeg skal på trening...

Full pakke på treninga i dag..spinning og styrketrening,90 minutt...kjempekjekk time...etterpå hadde jeg et par ærend,så var det hjemover igjen..gubben skal ha bilen...skal ut et ærend han også...Inn i maskina med treningstøyet mitt,så er det litt småtteri å gjøre i huset,før jeg får lagt meg på sofaen med boka mi...

..men etter en halvtime kjenner jeg at det er på tide med en kvil...øyelokka er tunge...det glemte jeg å si i går..våkna på mårran med ei dassblaut seng under skuldra..hmm..har jeg svetta såååå mye da??..men nei...ved siden av meg lå vannflaska mi med drikketut...

...i løpet av natta har jeg sikkert vært tørst,drukket,men så må jeg ha sovnet i gjerningsøyeblikket...aldri sett på maken..resten av vannet har da lekket ut av flaska...jaja...da var det skifting og tørking av madrass,puter,dyne osv...godt at flaska ikke var helt full da...

..kvelden har gått med til det vanlige..klesvask,rydding,kos osv...Storebror har mekka litt på bilen,med småfrøkna til hjelp..hihi..hun fikk også være med en kjøretur(og var så heldig å få en McFlurry)..han reiser på sjøen i mårra...snufs...blir så stille og rolig da..

..på svensketuren hadde han kjøpt et Mammalys til meg...der står det:

Du er der når jeg behøver deg,og du glemmer helt dine egne bekymringer.
Du er min støtte og min klippe. Med deg føler jeg meg trygg.
Kanskje burde jeg fortelle deg oftere hvor mye du betyr for meg.
Du er den jeg setter størst pris på,mer og mer for hver eneste dag.
Du er det viktigste lyset i mitt liv!

Slikt varmer et mammahjerte..trenger jeg si mer..??.. senga for meg nå..Gismo storkoser seg i et nymekka bur..senga hans er like myk og god som min...nå venter han bare på nattmaten sin,så er det kveld..

4 kommentarer:

  1. Åh det var noen nydelige ord han ga deg!
    Sitter her med tårer i øyene når jeg leser det, gjem de godt inne i hjertet.

    SvarSlett
  2. Ja,det synes jeg også..det varmer lenge..

    SvarSlett
  3. Marsvinhjerte:

    Det var da en hyggelig gave og få! Og godt å høre Gismo har det bra, og rent bur er alltid stas ;) Her har de allerede vært i gang en stund, de har fått høy, bare gnagerblandingen som venter. Trultetrolla - de er herlige de små krabatene altså :)

    SvarSlett
  4. Hei Marsvinhjerte!!ja...kjempekos..og veldig kos med smådyr i huset!! God helg!!

    SvarSlett