onsdag 2. februar 2011

Travel onsdag...

Onsdag 02.02.11 jaja..så klarte Storbror også å forsove seg,miste taxien og rekke flyet på hengende håret..de mannfolka,de mannfolka..jaja...godt de rekker fly og helikopter til syvende og sist i alle fall..men for oss andre som ikke må så tidlig opp..opp og hopp..det er på tide å sette i gang og gjøre noe..

..ungene kommer seg avgårde til skolen,med regnbuksa i sekken..og regnet kom...så det plaska bortetter..skitvær synes jeg..i dag er det bodystep på menyen...er vel den hardeste timen tror jeg...fyttikatta..svetten skvetter rundt meg og treningstøyet kan vris opp etterpå..

..etter en god dusj får jeg bytta batteriet på pulsklokka og -måleren min...tenkte jeg skulle ta det i bruk igjen..hvis jeg husker hvordan den virker da...hmm..ikke har jeg bruksanvisninga heller lenger...kanskje jeg finner det ut på nettet...får se..hvis ikke er det sikkert noen på Arena som kan hjelpe meg..eller noen andre..

...har begynt å tenke litt på om jeg skal delta i Nordsjørittet i år..billettene ble jo utsolgt i går: 12000 billetter på 12 minutt...det er godt jobba synes jeg..men Arena kunne kanskje skaffe noen billetter,hvis ikke finnes det nok alltid en mulighet..ofte dukker det opp noen billetter etterhvert også..

...hadde jo vært artig da..snakka med ei på treninga i dag..hun deltok for to år siden...ikke noen spesielle forberedelser..ikke proffsykkel og hadde sykla på litt over 4 timer...da må det vel være håp for meg også..eller??...får tenke litt på det..ikke planer om å vinne,bare delta og fullføre..har veldig lyst da..

..var innom på legesenteret for å hente resept og deretter på M44 for å hente medisiner og myse litt med det samme...ble ikke så mye..bare litt av det vanlige...men det er hemmelig...den som venter får se..hihihi..nå ble dere nysgjerrige nå tenker jeg..hihi..

...middagskvil,middag,lekser og ungenes fritidsaktiviteter...her er det sjelden stille..natta er i emning..nå er det bare å henge opp treningstøyet på snora,pakke treningsbagen og klær til møte med paliativt team etterpå..har time klokka 12..så spørs det om det blir noen endringer da...

...har jo ikke lyst å være ute av form bare pga det,liksom..men vi får se..har iallefall lært at jeg må ta ekstra smertestillende i stedet for å la være å trene...mye viktigere å trene enn å være hjemme og ha vondt..må bare si det: kom dere ut av sofaen og tren folkens!! dere vet ikke hva dere går glipp av!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar