tirsdag 24. april 2012

Det går mot bedre dager!!

Tirsdag  24.4.12 ...har svetta noe inn i hampen i natt...hmmm...er dette pga de ekstra medisinene jeg tar nå,Medrol og OxyNorm,eller er dette bare de gode,gamle hetetoktene som er på full sprut tilbake...bokstavelig talt...???...

...og jeg ligger for åpent vindu med kun et tynt sommerteppe,mens mannen min ligger der som en mumie under ei tjukk vinterdundyne...forstå det den som kan...jeg gjør det ikke...men litt misunnelig er jeg,det må jeg tilstå altså...ok,veeldig misunnelig...

...jeg var veldig spent da jeg satte beina ut på gulvet og gikk ut av soverommet...har jeg vondt eller har jeg ikke vondt...???...o under over alle under...må nok bare nok en gang innse det at stor nok dose Medrol gjør susen(medisinen jeg hater som pesten!!)...har bittelitt vondt,men det er vel bare etterdønningene av alle de smertene jeg har hatt de snart siste månedene...

...for å være på den sikre sida,at dette skulle vare,så heiv jeg innpå 40 mg OxyNorm også...og 12 mg Medrol...får visst bare holde denne kvoten løpet ut,til jeg har fått strålinga mi...men jeg kjente på det utover mårran/formiddagen at jeg blir ekstra trøtt,så da klokka var 12 krøp jeg opp i loppekassa og sov som en stein til klokka ringte 14.30...

...etter lekser og middag var jeg og Småfrøkna klar for andre runde i rideutstyrs-shopping...og vi fant det vi skulle...så nå har hun det hun trenger til hun skal ri på torsdag og tøtta er storfornøyd...MÅÅÅ bare prøve en gang til...hihi...

...siden vi skal i konfirmasjon 6.5 var det også på tide å dra fram bunaden til Småfrøkna fra skapet for å se om den passa enda...pjuh...det gjorde den...2 fornøyde damer...Småfrøkna fordi hun får bruke den flotte bunaden sin enda en gang og mora fordi hun da slipper å frese bøgda rundt etter nye klær...

...Broremann sine klær passa også...ke e nauå då!!...og jeg klarer heeelt sikkert å finne noe i skapet,kjoler har jeg visst nok av...bare glad til for å slippe å rase rundt etter nye klær hvis jeg ikke MÅ...det er nemlig da man IKKE finner noe,hvis man MÅ...det er når man er blakk og IKKE trenger noe at man finner noe... 

2 kommentarer:

  1. Hei igjen Synni!
    Så stilig småfrøkna var i rideutstyret sitt! Godt for deg at smertene avtok når du økte medisineringen, håper de forsvinner helt etter strålinga. Måtte bare stikke innom bloggen din som snarest for å fortelle at det gikk aldeles supert på sykehuset idag!!! Lungebildet var helt flott, og alle blodprøvene, (5 glass!) var helt toppers! Kan nesten ikke tro det er sant, er så glad. Den skrekkelige MUC verdien som måler kreftaktivitet i levra var bare 38 nå, og den har vært helt oppe i 8-9000 på sitt verste! Og den synker stadig! Legen min var også lykkelig over resultatet, og hun syntes at jeg så veldig sunn og frisk ut nå. Ja, måtte bare dette vare LENGE!!!
    Så nå håper jeg bare på at du får kjempefin virkning av strålinga, og da kan vi jo begge to nyte sommeren for fullt!
    Hilsen fra en happy Tone N

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei happy Tone!!!
      SÅ FLOTT AT DU HAR FÅTT GODE RESULTATER!! Det ble jeg glad for å høre!!Og jeg sier som deg...måtte det vare leeeeenge!! Hurra!! Det er så kjekt når noen endelig får gode svar i denne elendigheta!!
      Strålnga mi får jeg ikke før på mandag...legen hadde glemt å gi beskjed...grrr...
      Men jeg håper på en nydelig sommer for oss begge to,den ser jo uansrett lys ut for oss begge..vi holder kontakten!
      Klme fra ei som er like glad på dine vegne!!

      Slett