lørdag 28. april 2012

Back in business!!

Lørdag 28.4.12 ...opp 8.30 i dag...endelig liiitt lenger i senga en dag...allerede da jeg stod opp kjente jeg at jeg var blitt et nytt og bedre menneske igjen...rett og slett på vei til å bli meg sjøl...og smilet er tilbake igjen...!!!...

...litt overskudd er på vei tilbake...det føles godt...mannen min har holdt på å malt hus i dag siden det endelig ble malevær...vi har venta ei stund på oppholdsvær kan du si...

 ...jeg har stulla med inneblomstene mine og smårydda litt...med en gang ei svettekule har vært på vei har jeg pælma meg ned i sofaen og satt meg foran vifta som jeg har dratt fram fra kjelleren og sittet til jeg har nådd normal temp igjen...

...nesten 2 timer i senga for å kvile,selv om jeg ikke sov så mye gjorde også godt...ikke engang skyene som har surra fram og tilbake foran sola har klart å irritere meg....selv om jeg egentlig håpet på en dag i sola...men i mårra er det visst håp om det...

...så det er godt å være back in business...har t o m fått mekka meg nye negler i kveld...


 ...beige er ikke heeelt min farge...men med et lag glitterlakk oppå blir det litt annerledes...kjekt å prøve en uvant farge uansett...

...og med noen stjerner på pekefingeren blir det da ikke så verst...fin og rolig neglelakk til selskaps og bryllupsbruk,kanskje...???...

2 kommentarer:

  1. HURRA....ønsker deg mange slike dager :-) Klem fra Porsgrunn

    SvarSlett
  2. Hei!
    Ja,det gjør utvilsomt jeg også!! Myyye bedre å leve da!!!
    Klem fra meg!!

    SvarSlett