torsdag 7. oktober 2010

Sol og blå himmel!!!!

Torsdag 7.10.10 MMMMM...faktisk sovet ganske tørt og godt i natt også...hmmmm...skal dette bli en ny trend..??????:::.man kan jo alltids håpe..anyway...opp og hopp!!! Sola strååååler ute og det er blå himmel!! utrolig...da jeg så nyhetene i går kveld dreide de seg nesten om bare eeeen ting...regn,vind og flom...og nå skinner sola som om den aldri skulle ha gjort noe annet.....jaja..

Etter at ungene har kommet seg avgårde er det bare å få lagt sammen noen klær og rydda litt så er det avgårde på trening igjen...30 minutt på tredemølla først,så er det 60 minutt spinning..godt å få svetta seg ut litt...hihi..må bare ha et sko og t-skjorte-skift mellom de to øktene..koser meg på treninga...samtidig som man også treffer kjente....to fluer i en smekk..

Ringte til kreftpoliklinikken i dag...har konstant vondt bak i ryggsøyla og ribbeina etter at jeg kutta ut Medrolen..må nok ha noe annet smertestillende...sykepleieren skulle snakke med legen min,så jeg får vente og se hva de finner ut.. Jeg skal ringe tilbake i mårra og høre hva de har blitt enige om...plagsomt å ha konstant vondt..

På vei hjem suste jeg innom matbutikken og hamstra litt,så jeg slipper å handle på noen dager...det ble noen poser,jaja...godt med det som er gjort da....

Etter middagskvilen ble det pølse og potetmos(ungene har fått dilla på potetmos...),så ble leksene unnagjort før jeg,småfrøkna og Yezzy gikk en tur i 1.5 time i det flotte været...godt med litt frisk luft i det fine været i dag..

Kveldskos foran tv-en med ungene,levende lys,Jan Thomas og Happy Day...jeg satt og tenkte at kanskje jeg skulle meldt meg på der...hadde ikke før tenkt tanken så sier småfrøkna; mamma...du skulle meldt deg på der,du hadde likt det...da måtte jeg bare le og innrømme hva jeg satt og tenkte på...

...hadde vært artig..ikke minst å treffe himself...hmmmm...kanskje jeg må be henne om å melde meg på...nei...hu er litt for lita til det...men....knallmoro hadde det vært!!...en opplevelse jeg hadde levt lenge på...(hihihi..leste dere den...levt lenge på...ja,jeg får sagt det....!!!..ikke sant vel...???!!!..hihihi)..galgenhumoren lenge leve.. (den også)...

Nei...nå hører jeg boka og senga mi rope på meg...kanskje det blir enda ei god og tørr natt...jaja...den som lever får se....hmmmm...det var da veldig...jaja...natti,folkens!!!

4 kommentarer:

  1. Hei

    Du er herved påmeldt :-) Håper virkelig Jan thomas tar kontakt med deg.

    Klem fra også ei med brystkreft..

    SvarSlett
  2. Oæææææææ,har du meldt meg på...??!!???!! jaja...det kunne jo vært artig å blitt med...denne dama tar alle utfordringer på strak arm!!!!!...iiiiik...fnis...god helg til deg;hvem du nå en er...

    SvarSlett
  3. Hei Synne.
    Jeg kom over bloggen din ved en tilfeldighet mens jeg drev å søkte på nettet på brystkreft. jeg er kreftsykepleier student på andre måneden. fersk i dette gamet selv om jeg har jobbet som sykepleier i mange år. Stearinlysene er tent, uværet herjer utenfor, og jeg har sittet i sofaen i flere timer å lest bloggen din.Jeg klarte ikke annet. Du skriver så ærlig og oppriktig om LIVET ditt at jeg ble aldeles bergtatt. Takk for at du deler dine tanker med oss lesere. Jeg ser fram til å få følge deg i tiden fremover. Du har fått deg en fast ansatt leser fra nord-norge:)

    SvarSlett
  4. Hei leser fra Nord-Norge. Tusen takk for mange gode ord..jeg må nok en gang si at jeg er glad for at andre har glede og nytte av bloggen min..flott å lese at du som sykepleier,med noen års erfaring,tar videreutdanningen som du gjør..vi kreftpasienter trenger dere..det viktigste du som kreftsykepleier kan gjøre er å gi ei hand å holde i..lytt til det vi sier og ikke sier,taushet kan være et rop om hjelp,den som henger minst i klokka er gjerne den som trenger det mest og ikke glem mennesket bak diagnosen og maskinene.. Din ansettelse som fast leser er herved godtatt.. : ) (skulle du ha behov for noe i forbindelse med din videreutdanning står jeg til tjeneste,det er bare å gi beskjed!)
    Ha ei god helg i høstmørket!

    SvarSlett