onsdag 6. oktober 2010

Undere skjer...

Onsdag 6.10.10 Jippiiiiiiiiii!!! Jeg våknet 6.30 i dag fordi jeg var megatissetrengt...og gjett hva!!!!!????!!! For det første har jeg sovet hele natta frem til 6.30...og jeg og senga var heeeeelt torr og god og varm...det hender visst at undere skjer...what a feeling!!! Det er så deilig at det ikke kan beskrives...Jeg la meg igjen etterpå og sovna som en stein og våkna av vekkerklokka...deilig...

Slankekuren min: Var på vekta i dag...gjett hva...jeg har gått ned 1.7 kg siden mandag!! Slankekuren virker og trening hver dag er med på å gi en ekstra puff..men det er noen kilo igjen,så her er det bare å fortsette med en vilje av stål og en grundig innskrenking av fymat..men jeg spiser helt vanlig mat...bare mindre og holder meg unna chips og snop..
I grunnen greit å gjøre det nå mens mannen min er offshore..da er det ikke så mange som frister meg...

I dag var det Bodystep på programmet på treninga..knallhard trening i tempotempofart...jeg var passe svett og våt da timen var ferdig..jeg gikk inn i garderoben for å dusje..tok meg en banan først..og så gikk brannalarmen på hele senteret..

Alle mann ut...!! Så den som måtte låse skapet igjen og springe ut i gjennomvåte klær og stå 15 minutt i storm og pøsregn det var meg...det var jo andre også..men de var så heldige å ha tørre,varme klær...gjett om det var godt med en varm dusj da vi fikk slippe inn igjen...??!! Det var forøvrig en planlagt brannøvelse,men det var det bare senterlederen som visste..

Etter middagskvil,middag,lekser og speidern for begge ungene er det allerede mørkt ute..kvelden er her igjen og alle talgelys og te-lys tennes..det er jo det som er kos med den mørke årstida..aldri så gæli at det ikke er godt for noe...god natt til alle mine lesere...

6 kommentarer:

  1. Vet ikke om du synes det er interessant eller aktuellt, men jeg fant en artikkel og tenkte på deg.

    http://www.med.uio.no/forskning/formidling/intervju/bruland.html

    Forsker som jobber med utvikling/utprøving av behandling av kreft med spredning til skjelettet.

    Ønsker om at du blir bedre:)

    SvarSlett
  2. Hei! Takk for tipset men jeg kommer ikke inn på noe fornuftig når jeg skriver nettadressen...Synni

    SvarSlett
  3. Hei!

    Har fulgt bloggen din en periode, og er så forundra og imponert over at du klarer å holde et så positivt fokus! Bøyer meg for deg! Slikt gir impulser til oss som er så heldige å være friske om å sette mer pris på en helt ekte hverdag, ikke bare la dagene passere. Sender deg mine varmeste tanker og ønsker for høsten, og håper du får mange netter med god søvn framover også!

    Mvh 5-barnsmor

    SvarSlett
  4. Takk for gode ord..jeg prøver å leve et godt liv så langt jeg kan uten at sykdommen skal erobre hjernen min og ta over helt i hverdagen.. Ja jeg håper også på mange gode netter...men akkurat det tror jeg blir en ønskedrøm..hihi..god høst til deg også!!

    SvarSlett
  5. Hei!

    Prøv nettadressen igjen. Jeg kopierte den fra kommentaren ovenfor og kommer inn på artikkelen.

    B:)

    SvarSlett
  6. Du har talglys? Finnes det lys som lages av annet enn stearin?

    SvarSlett