fredag 5. november 2010

Fredag,helg og besøk..

Fredag 5.11.10  Jadda..klarte å passe på klokka og slokket lyset 23.30 denne natta...hiiihi..sovet godt til klokka ringte..har  vært besynderlig lite svetting på natta denne uka,har faktisk ligger 5 netter i samme sengetøyet!! ny pers!!...hmmm...varer det eller er det tilfeldig....??

...har jo kutta ut Aromasin og begynt på Faslodex-sprøyter fra mandag, men bortsett fra at den ikke skulle forårsake særlige leddsmerter skulle den likevel ha de samme bivirkningene...hmm...jaja..den som lever får se...om det fortsetter eller kommer tilbake...

Ungene er ute av dørene allerede...Småfrøkna dusja på mårran,broremann skal ha svømming i dag,så da blir han også rein til helga...de skal bort i helga,så da er det greit å få det gjort....er litt deilig at de begynner å bli så store at de klarer å dusje og vaske hår sjøl etterhvert...Småfrøkna har klippet av og tynnet ut håret ganske mye,så nå klarer hun det meste selv også..jeg bare hjelper med å spyle ut siste rest av balsam..

...jeg må snart sette i gang å rydde og gjøre reint til helga...jeg får min eldste datter på besøk,så da er det jeg og mine to eldste som skal være hjemme og kose oss...kjekt det også til en forandring..har ikke fortalt de to minste at hun kommer...da hadde de nok protestert på å være andre plasser..menmen..det de ikke vet har de ikke vondt av..

Tre timer senere....pjuh og svett...det ble dagens treningsøkt og de plassene jeg hadde vondt har iallefall ikke blitt bedre...da har jeg skiftet på senger,støvsugd,tørket støv både oppe og nede,vasket sengetøy og blåst rommet til Småfrøkna siden det er der dattera mi skal ligge i helga..men nå er det nok..

For moro skyld tok jeg bilde av joggebuksa jeg hadde på meg,sånn så den ut...og den var tjukk så det er ikke all svetten som har gått igjennom,underbuksa var heelt gjennomvåt og jeg vil tro det var ca 10 % igjen av t-skjorta som ikke var våt...men den var hvit så det vises ikke så godt på bilde..jaja..god trim..så det skal bli godt med en dusj...

På dette bildet ser dere hva ugagn min eldste sønn har funnet på i morges...han var så lur da han gikk..egentlig så hadde jeg endelig funnet meg et spann til klesklypene og lagt alle oppi den,så finner jeg altså dette når jeg skal ned med klær...jaja..sånn er det å ha barn... :)... tidsfordriv når han sitter på do..??


Men samtidig må jeg si at han er jo en god gutt for han kjørte ens ærend til Bryne for meg for å hente en resept før jobb..så da må jeg vel tilgi ham..og han er ikke vanskelig å be...bare når det gjelder å rydde rommet sitt...

 Etter middagskvil og dusj er det bare å fortsette pakkinga til ungene,stable alt i bilen,kjøre til Kiwi og handle,kjøre til skolen og levere ett stk barn som skal i bursdag,kjøre til Klepp og levere ett stykk barn der og så kjøre til Sola og hente ett stykk barn som kommer med flyet fra Kristiansand...puh...fikk dere med dere alt nå....???

Kvelden er snart over,vi tre har kost oss med Wraps og  X-faktor...nå venter senga for iallefall to av oss...i mårra må vi være utkvilte og opplagte for å pløye Norges største kjøpesenter....det blir forhåpentligvis shopping til det lukter svidd plast(men som oftest blir det svært lite..)..noen julegaver hadde også vært greit å få unnagjort..senga og boka kaller..natti,folkens!!

2 kommentarer:

  1. hei hei koselig me besøk ja får alltid opp farten da.. greit og få gjester sånn av og til...ta dere en tur på PVC messen kjekt og se. kansje ??? er jo stort det samme hvert år da. det går fort et par timer..eg vært der idag.eg får finne frem støvsugeren i mårrå. ha EN FIN HELG klem fra mia

    SvarSlett
  2. Hei Mia. nei,i år droppa jeg messa,hadde andre ting å gjøre,og som du sier så er det stort sett det samme hvert år. Vi hadde ei fin helg likevel!

    SvarSlett