lørdag 29. januar 2011

fredag..helg..

Fredag 28.1.11 ..siste dag med ringeklokka denne uka,ja...og i dag skal jeg baaare på trening....tror jeg...det er bare å sette i gang og få ungene opp,siste skoledag før helga..jeg må også sette i gang og pakke treningsutstyret...det gjorde jeg ikke i går...orka ikke heter det vel..

...45 minutt spinning,så er det en time med fatburn med styrke...nesten to timer trening på fredags mårra er en grei avslutning for treninga denne uka...ble jo ikke noe i går så da får jeg trø til med to timer i dag..etter treninga måtte jeg innom kabel-leverandøren for å få en ny fjernkontroll til fjernsynet i kjelleren...

..den forsvant i helga som var...nå har vi saumfart hele huset snart...finner den IKKE...merkelig..men ny fjernkontroll kosta heldigvis ikke mer enn 150 kr,så da er det jo fett nok..hiihi..snøfnugg i lufta på Klepp faktisk..hmmm..er det februarsnøen litt på forskudd...???!!

..mens jeg er på farta får jeg telefon hjemmefra om at Yezzy ikke er god..klarer ikke å gå i tappene og ligger bare rett ut med ørene langt nede...jeg ber ham bare om å bestille tid hos dyrlegen med en gang,så får vi kanskje time i dag..da jeg kommer hjem er det bare å si hei og hadet,mens gubben setter seg i bilen og kjører til dyrlegen...jeg rydder litt før jeg legger meg og kviler..

..da jeg står opp igjen har både ungene,gubben og Yezzy kommet hjem igjen..de hadde undersøkt ham,tatt røntgen mm men ikke blitt så mye klokere..skal prøve noen dager med Prednisolon(samme medisin som jeg står på,smertestillende for smerter i skjelett) og se om det hjelper...dakar...

..Småfrøkna må en tur i dusjen før de skal på overnatting i helga...klokka 16.50 er vi klar alle mann..jeg og gubben skal kjøre til Siba og hente pc-en etter at vi har levert ungene,har fått beskjed om at den er ferdig og i orden nå...hva kommer denne fornøyelsen på tro..

...siden vi er så gode kunder må vi ikke betale noen ting...det kaller jeg god service!!..etterpå drar vi rett hjem igjen etter å ha handlet litt mat..godt å slappe av hjemme...gubben setter i gang med å få pc-en min i gang igjen..den er heeelt tom nå...vi hadde egentlig tenkt å dra vekk eller finne på noe,men det var godt vi ike gjorde det da når vi plutselig blir sittende med en syk hund på en fredag..hadde vært typisk det,ja...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar