søndag 23. januar 2011

Fredag og helg..

Fredag 19.1.11 Fredag 19.1.11 Nå er det helg!!! Siste dag med vekkerklokke..hurraaa..jajaja..nytter lite å ligge her og juble..opp og hopp..nok å gjøre før vi skal avgårde.....frokost og litt til..så er vi klar ..ungene først,så er det meg hakk i hæl...

I dag ble det spinning klokka 9 og Fatburn med styrke klokka 10,så i dag har jeg fått fyra av litt flesk,hihi...bare ett lite kvarter pause og en banan,så er det på`n igjen...ahhh..deilig å kjenne at man lever sier nå jeg...det sier forresten instruktøren også når vi peser som verst...hiihi..deilig med en dusj etterpå,ja...

Etter trening og middagskvil er det tid for fredagskos..i dag er det Broremann sin tur til å ha overnattingsgjest,så jeg må en tur på loftet for å hente ned dyne og pute til gjesten...han kommer i 17-tida,etterpå er det full rulle med tre unger i huset..

...fredag er pizzadag,gjesten er visst sulten og spør når vi skal spise,så her er det bare å få pizzaen i ovnen..4 stk rundt bordet...mmm,vi koser oss med pizza alle sammen...etterpå er det full rulle igjen...jeg og Småfrøkna ser litt på TV,mens gutta leker på rommet frem til det er tid for chips og brus..

...kvelden går,nå er klokka 22.30,på tide å begynne å få noen unger i seng..madrass og sengetøy legges på plass og ungene kommer seg i seng,en etter en...meg til slutt,etter å ha sørget for dyra...men det tar sin tid før det blir stillt på rommet til gutta,tror jeg hørte tisking siste gang rundt 23,da sovna jeg...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar