tirsdag 25. januar 2011

Ny uke,nye muligheter..

Mandag 25.1.11.. ny uke,nye muligheter..jepp..opp og hopp...her er det bare å komme i gang..ingeting gjør seg sjøl....heldigvis henger klærne til meg og ungene klar,ransler og treningsbag er pakket,så nå er det bare å spise frokost og lage matpakker...

..tok en dobbel treningstime i dag også jeg..bodypump klokka 9,spinning 10.15...flott start på ei ny treningsuke...litt skjelven i armene etter styrketreninga i bodypumpen,men spinninga til slutt gikk greit likevel...godt å komme seg i dusjen etterpå..

..etterpå bar det rett hjem..ei lita lesestund og litt rydding,så fikk jeg en liten halvtime på soffen før Småfrøkna kom hjem..leksene til Småfrøkna var ferdige før Broremann kom hjem...så var det hans tur..må fortelle en liten strofe fra barnemunn...

..leseleksa for tida er om kroppen..i dag var det blant annet om hjernen,nerver og deres funksjoner..jeg fortalte om en venn av meg som har svulst på hjernen og problemene med operasjon fordi de kunne risikere skader som tap av tale,førlighet osv,slik at de ikke kunne fjerne hele svulsten....

...ja,men hva skjer da,spør hun..det vil nok etter hvert bli skader som følge av at den vokser seg inn og at ovennevnte kan skje fortalte jeg henne...da kommer det fra frøkna...ja men....kan de ikke bare avlive ham da..måtte bare le littt da,og forklare henne at man ikke avliver mennesker....menmen,hun mente nok at det var en grei løsning på et vanskelig problem...hihi...jaja...

..pølser og potetmos i dag...er visst i ferd med å snike seg inn som fast mandagsmiddag...greit nok for meg..Småfrøkna var på turn i kveld,ellers har det vært en rolig mandag..gubben skulle egentlig kommet hjem i 10-tida i dag,men den avreisen har blitt utsatt pga sykdom,så han kommer seint i kveld i steden..

...kvelden er over for min del kjenner jeg...senga kaller..så får jeg se om jeg klarer å holde meg våken til han kommer hjem..helikopteret skal egentlig lande 22.40,men det tar jeg med ei klype salt..me får nå sjå,ja...

2 kommentarer:

  1. Synni.
    Der fikk jeg meg en god latter :-) Kjempekommentar om svulst på hjernen med påfølgnende avliving ! Det må jo være et alternativ til all behandling,,,,,,og så mye billigere. Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Hei Egil! Ja,du får ta med den løsningen til sykehuset når du kommer til operasjon..de blir nok lettet da av en så enkel løsning på problemene rundt din operasjon...hihi..klem

    SvarSlett