lørdag 29. januar 2011

lørdagskoooos...

Lørdag 29.1.11 Tjaaa...nå er klokka blitt 10.30...kanskje på tide å stå opp da..gubben sto opp 3.40 med vondt i magen,siden har ikke jeg sett ham...kommer meg inn i morgenkåpa og setter meg i soffen med koppen og pc-en...ikke mye på denne favorittlista,nei...og hva var det nå jeg hadde da....hmm..???

...på tide å få på seg fillene...det er på tide med en runde med støvsugeren for å bli kvitt noen innpåslitne hybelkaniner..etterpå vil jeg begynne å mixe og matche med alt jeg har kjøpt i lilla og mintgrønt..etter noen timers arbeid er jeg ganske så fornøyd..en fin kombinasjon med de to fargene...det lyser opp...det ble vår!!.

..4 lengder flortynne gardiner på salg for en slikk og ingenting ble 4 duker...i mint og i lilla,til salong og spisebord...rosene jeg kjøpte tidligere i uka matcher og jeg kjøpte også to nye krus som selvfølgelig står i stil med den nye look-en..jeg kooooser meg...hiihi...






jaaada...jeg skal stryke gardi...eee..jeg mener duken...hadde ikke tid i dag...i morgen er det mekking av spisebordet som står for tur...

4 kommentarer:

  1. Hei på deg! Dette ble jammen kjempestilig. Stryking av duk, det ser ikke ut på bildet som at det trengs :-) Fortsatt god helg til dere alle. Håper hunden blir fort frisk igjen. klem fra Vigdis

    SvarSlett
  2. Så nydelig du har det, farvene er helt fantastiske, blandingen lilla og gult er virkelig en fin kombinasjon. Stakkars hunden din, men den blir vel sikkert pigg igjen snart. Hva leser man ikke ofte, er det ikke det ene, så er det det andre.

    Det kan jeg også vel trygt si. Jeg sitter her i Egypt og skulle ha dratt til Tyskland i går, men pga urolighetene kom jeg meg ikke ut. Nå vet vel ingen hvordan vi kommer avgårde, det er ganske skremmende, fordi ingen vet hvor lenge dette kommer til å vare og ingen vet hvordan dette kommer til å ende. Det er ganske rolig hvor jeg er, men i Kairo er det totalt kaos. Vi har problemer med internett og telefoner, og man føler seg ganske hjelpesløs. Jeg sover ikke bra til vanligvis, men nå har jeg nesten ikke sovet på to netter så i dag henter jeg noen sovetabeletter og håper jeg kan bli borte fra dette kaoset i noen timer.

    Egypt er et merkelig land og jeg elsker landet og tildels menneskene her, men all den plyndringen som nå foregår er rett og slett trist og uhygglig. Jeg har sett hva krig kan utrette både i Vietnam og i Bosnia, og jeg håper at dette snart tar slutt. En god søndag til deg og familien.

    SvarSlett
  3. eldbha..jeg har sendt deg svar på mail,men får til stadighet failure,at den ikke kan sende til deg..??? synnøve

    SvarSlett
  4. hallo Vigdis!! Ja,det er kjekt med litt forandringer og det ble litt lysere nå når det går mot vår..Yezzy er i toppform igjen..om det er tablettene som gjør det eller om han har kommet seg sjøl vet vi jo ikke..men det er godt når alle dyra er i toppform! God uke til deg!! Klem!

    Hallo Bestemor. jaja..nå håper jeg du har kommet deg ut av Egypt...helt tragisk å se hva som skjer med det flotte ferielandet vårt..og for et tap dette blir for hotell-eiere,butikker osv..ingen turister,ingen penger..akkja...glad jeg bor i Norge,jeg..God uke.Klem!!

    SvarSlett