tirsdag 25. januar 2011

Pc-er,virus og anna herk..

Tirsdag 25.1.11 ..jepp...opp og hopp!!..oæææ!!...det har visst kommet en mann i senga ved siden av meg i løpet av natta,men jeg har ikke hørt noe som helst,har visst sovet tungt..jaja..men det er bare å sette i gang...ungene skal på skolen...og jeg skal på trening..

...full pakke i dag; spinning og styrketrening..kjempekjekt....det kjennes både i armer og bein,ja...men det skal det jo også da..hvis ikke hadde jeg gjort en dårlig jobb...etterpå var jeg en liten tur innom matbutikken før jeg dro hjem til gubben som satt og svor over to pc-er,timelister og en kopimaskin...samma hver gang,ja..

...etterpå fikk han et par timers jobbing med å få virus ut av pc-en min,så det er godt at alle har minst en pc hver her i huset,for da er det alltids en å låne hvis noen ikke virker...nå sitter jeg og skriver på gubben sin pc,ellers hadde det blitt dårlig med blogging i dag...akkja..hva gjorde vi før pc-ene kom inn i husa lurer nå jeg på..???..noen som husker???

...nei,nå er det vel på tide å få noen unger i seng,henge opp klær så jeg får tørka treningstøyet til i mårra og komme seg i seng sjøl etterhvert..trenger noen timer til å bli kvitt litt gangsperr til i mårra...

1 kommentar:

  1. en mann ved siden av meg i senga, da var det bare å sette i gang:) sånn ble det i mitt hodet når jeg leste det fort....jeg lo så jeg grein og jeg er klar over at det ikke var DET jeg leste som du skrev men du verden hvor jeg lo for meg selv. Jammen bra du kan svinge deg, Synni:)og beklager min syke humor!

    med hardt studieprogram å munlig eksamen som lurer i bakhodet om to uker blir det dårlig med kommentarer, men jeg leser om deg hver dag:) med ønske om en fin dag fra nordlandspia

    SvarSlett