onsdag 8. august 2012

Xgeva-en i boks,fort som fy...

Tirsdag 7.8.12 ...nå begynner jeg virkelig å få draget på dette å sove lenge på mårran...jeg har sovet til over 9 for 4.mårran på rad...ikke verst det...hihi...men klokka nærma seg 11 før jeg kom meg i klærne i dag også..jaja,fremdeles ferie...

...fikk melding fra biblioteket i dag om at det var kommet inn bøker til meg...o fryd o glede...jeg har vært tom for bøker siden torsdag i forrige uke...krise!!!...jeg har rett og slett blitt nødt til å ta frem ukeblad,men det er liksom ikke det samme...

...så jeg heiv meg i bilen for å hente bøker,hente medisiner på apoteket og kjøpe litt nye sommerblomster siden de melder litt sommer noen dager fremover...her skal jeg kose meg altså!!!...men akk...hvor lenge var jeg i himmelen...???...

...bøkene de hadde fått var ikke mine...det var tydeligvis noen andre sine for disse hadde jeg lest for leeenge siden...så her sitter jeg fremdeles uten bøker...!!!...megakrise!!!...rotekopper...!!!...akkja...da ble det Jærhagen og apoteket neste,men der fikk jeg bare to av tre medisiner,den tredje hadde de ikke inne...typisk...!!!...

...mens jeg var ute og kjørte kom det melding fra Boots apotek...de hadde allerede fått inn sprøytene mine...de hadde funnet noen på lager hos en annen grossist...hva var det jeg sa...!?!...det de ikke fikser,fikser heller ingen andre...så da er det bare å få hentet de 5 jeg bestilte,så har jeg en stund...har time på fredag mårra for å få satt den første og tatt blodprøver til kontrollen...

...kjenner det skal bli godt å få lagt seg snart i kveld også...har endel vondt rundtomkring,så da er det godt å legge seg istedet for å hive innpå ekstra smertestillende...

Man registrerer ikke de virkelig viktige øyeblikkene i sitt liv - ikke før det er for sent.
Agatha Christie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar