lørdag 11. august 2012

Vente,vente sa kjerringa...

Lørdag 11.8.12 ...sola har alltid vært en positiv input for meg,nye sommerblomster er kjøpt inn,grillmaten og isen venter i frysern og terrassen er rydda og venter på noen dager med høytrykk...

...og da må jo den forbaska legen kludre det til med diverse MR og CT midt i de fine dagene...de bildene kunne jo vært tatt for et par uker siden...ikke dagen før...grr..sånn er det når legen tar ferie og kommer tilbake noen dager før timen min og ikke har planlagt på forhånd...!!!...

...jeg må si at jeg vurderer å avlyse den timen jeg har på tirsdag og be dem sende meg en ny når alle bilder er tatt og vurdert av de rette instanser...har fremdeles ikke kommet innkalling fra røntgen i Stavanger...og denne tøtta er vel troende til å avlyse timen også hun...ikke første gang isåfall...

...akkja...sola glimrer med sitt fravær så jeg kan visst bare sette meg og betale regninger og se om det hjelper...det spørs vel det....tåka henger tjukk her,men det er jo alltids greit å ha kontroll på regningene da...business before pleasure,som jeg alltid sier når det gjelder økonomi...

...jeg kan se at det begynner å komme ei blå stripe laaaangt uti huttiheiti,men den går så vanvittig tregt at her kan jeg visst bare fortsette å gjøre noe...tok de siste knekkebrødene i boksen til frokost i dag og hadde tenkt å lage nye i kveld...

...men med dette været kan jeg visst bare sette i gang...det er fort gjort når alt ligger klart i en pose...ok,20 minutt senere...hva gjør jeg nå da...???...knekkebrødene står i ovnen,stripa nærmer seg,men den har ikke kommet hit eeeeeeenda...hjelper dette på humøret mitt,eller...!!!???...NOPE!!!!

...da får jeg sette meg og se litt OL...MEG???...OL???...er sikker på at mannen min besvimer når han leser dette i nordsjøen...Gunn Rita Dahle skal sykle og er jo fra dalstroki innante her,så litt patriot blir en jo...men det gikk jo dunken med henne,så da kan jeg bare kutte ut det...akkja...

...14.30...o under over alle under...jeg begynner å se litt sol her faktisk...men da stripa endelig kom hit så løste den seg opp i masse skyer som da ble avogpåavogpåavogpå resten av ettermiddagen...men det var iallefall deilig å kjenne sola på kropp og ansikt litt innimellom...

...vi hadde planlagt å grille i dag hvis det ble sol,så her var det bare å hive fram grillen...jeg hadde det vanlige..laks med wok-grønnsaker...mmm...ligger lett i magen,og det er veldig greit når den føles stinn som ei tønne fra før av pga de hersens Megace-tablettene(antihormontabletter)...

...JADDAAAAAA,her sytes og klages det over en lav sko for tida...hmm...det må vel snart snu...

4 kommentarer:

  1. Masse lykke til med det du har forran deg. Håper det går bedre enn du frykter.
    Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Synni!
      Møt opp til timen din på SUS på tirsdag, er ikke MR/CT tatt, kan de gjøre en vri og ta bildene på sykehuset. Litt ventetid kan det bli, men da får du ALLE svar på tirsdag, det hjelper på psyken, snakker av erfaring. Jeg HATER å vente :-(
      God søndag og lykke til.
      Klem fra medsøster!

      Slett
  2. Du er tøff,beundrer ditt mot og styrke.
    Ønsker deg en fin søndag:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei!
      Takk for gode ord!
      Klem fra meg!!

      Slett